Fortuna Sittard Nieuws

Lu.

Member
Olympiakos Piraeus is ge?nteresseerd in Mickael Malsa. Malsa werd afgelopen seizoenshelft verhuurd aan Platanias, omdat Oliseh het niet in hem zag zitten.
 

Janssen

Well-known member
Olympiakos Piraeus is ge?nteresseerd in Mickael Malsa. Malsa werd afgelopen seizoenshelft verhuurd aan Platanias, omdat Oliseh het niet in hem zag zitten.

Die verdient gewoon een kans, net zoals Hutten en Essers die kregen onder Hofland.
 

fortuna1987

Well-known member
Perr talent van het jaar, Semedo speler van het jaar. Meer dan verdiend, beiden een topjaar gehad. Ik ben vooral benieuwd wat Semedo in de eredivisie kan laten zien.
 

Batigoal

Well-known member
Ciranni vind ik ??n van de spelers die je blind uit de Jupiler League zou kunnen halen als rechterrijtje Eredivisieclub.
 

Janssen

Well-known member
Ciranni vind ik ??n van de spelers die je blind uit de Jupiler League zou kunnen halen als rechterrijtje Eredivisieclub.

Meen je dat nou? Ik vind hem nooit zo opvallen, hooguit bij standaard situaties. Daarbij hebben we met Essers al een prima rechtsback vind ik.

Maar goed, een iets bredere selectie mag straks ook wel natuurlijk. In elk geval is Ciranni transfervrij, dat scheelt.
 

Janssen

Well-known member
Galatasaray schijnt 4 miljoen over te hebben voor Semedo. Er ook interesse uit Engeland, Duitsland en van een Nederlandse club.
 

Maasveld

Well-known member
Hoe hebben jullie die gast in vredesnaam vast kunnen leggen? Galatasaray lijkt me overigens geen heel slimme zet als ie iets wil maken van zijn carri?re.
 

Janssen

Well-known member
Goed scouten :)

Voor 4m strik eromheen. Je weet op dit moment niet of hij goed genoeg is voor de Eredivisie dus pakken wat je pakken kan. Als hij tegenvalt krijg je niks meer.
 

Janssen

Well-known member
Trainersstaf Fortuna zo goed als rond

Ren? Eijer, Kevin Hofland en Kristof Aelbrecht gaan het trainerstrio vormen bij eredivisionist Fortuna Sittard.

Dat zegt eigenaar van de club Isitan G?n in een interview met De Limburger.

Formaliteiten
Eijer heeft de juiste papieren om in het betaald voetbal hoofdtrainer te zijn, Hofland wordt zijn assistent, net als Kristof Aelbrecht (37). ?We treffen de laatste regelingen met het team?, zegt G?n. ?Het gaat om formaliteiten.?

Jeugdopleiding
Dat betekent dat Claudio Braga, die in februari de taken van de ontslagen Sunday Oliseh overnam samen met Hofland, terugkeert in zijn rol als hoofd jeugdopleiding. ?Hij heeft veel offers gebracht en een enorme verantwoordelijkheid genomen. Daar zijn we hem dankbaar voor en we willen zeker met hem verder binnen de club?, aldus G?n.

PSV
Eijer was al enige tijd in beeld als coach, de naam van Aelbrecht is nieuw. De Belg kwam als speler uit voor Vitesse in de eredivisie en Helmond Sport, MVV en FC Eindhoven een trapje lager. Hij was een aanvaller. Sinds 2010 werkt hij in de jeugdopleiding van PSV (Onder 17), waar Hofland tot zijn komst naar Sittard ook actief was.

Bron: De Limburger

Wordt een beetje klein PSV zo, maar dat was voorheen vaak niet anders. Benieuwd of het nog wat huurspelers oplevert.
 
Bovenaan