Fortuna Sittard Nieuws

Unregistere

Well-known member
Wel een goed verhaal dat hij met Sieb Dijkstra wilde vechten om de luie keeperstrainer te motiveren eindelijk eens wat te gaan doen, omdat Dijkstra ook al een keer in slaap was gevallen op het trainingsveld. :heinz:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een goed verhaal dat hij met Sieb Dijkstra wilde vechten om de luie keeperstrainer te motiveren eindelijk eens wat te gaan doen, omdat Dijkstra ook al een keer in slaap was gevallen op het trainingsveld. :heinz:

Moet een beetje respect voor de Limburgse cultuur hebben. Dan hoort er ruimte te zijn om uit te brakken op de werkplek.
 

Makanaky

Well-known member
Vechten om te motiveren werkt heel goed. Wat een visionaire toptrainer gaat er verloren voor het NL'se voetbal. Misschien dat Twente binnenkort weer op zoek gaat. Ik zou het wel weten.
 

Lu.

Member
De arbeidsovereenkomst wordt pas per 1 mei ontbonden. Fortuna moet het salaris tot die datum betalen.
 

fortuna1987

Well-known member
Het gaat rap met de kaarten. Uitvak vrijdag naar verwachting uitverkocht en volgende week is de Ricksen side al uitverkocht, vak C nog maar letterlijk een paar kaarten. Lang geleden dat ik op voorhand zo zenuwachtig was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je nu niet uitverkoopt kun je beter gaan fuseren tot FC Limburg. Lijkt mij de wedstrijd van de laatste zestien jaar.
 

Janssen

Well-known member
Natuurlijk zit het dan vol, kom nou.

Vrijdag met 1200 naar Utrecht, alleen jammer dat er geen thuispubliek is om mee te vechten.
 

Unregistere

Well-known member
Ren? Eijer zou de voornaamste kandidaat zijn om hoofdtrainer / stroman te worden, met Kevin Hofland dan wederom als assistent. Althans, dat meldt AD Sportwereld vandaag.
 

Janssen

Well-known member
Dat zit er wel aan te komen.

Verder ben ik erg benieuwd wat er bij gast komen. Er moet minimaal een centrale verdediger, middenvelder en spits bij. Het schijt dat er gesprekken lopen met Hutten over verlenging en stiekem hopen we dat Cantwell nog een jaartje blijft.
 

zwammy

Well-known member
Cantwell komt uit de championship toch? Die zullen ze dan nog wel een jaar mogen huren lijkt me.
 

Janssen

Well-known member
Norwich. Geen idee welk niveau dat is. Hij was wel onze beste speler in de tweede seizoenshelft.
 

Janssen

Well-known member
Overigens wel een unicum hier. Voor het eerst in het bestaan van dit forum en al haar voorgangers is Fortuna onderdeel van het Eredivisie-board :duim:
 
Bovenaan