Pascallovic
Well-known member
Maar de afgelopen 10 jaar wel 3x zo vaak als Feyenoord in dezelfde periode.De beker, die heeft Ajax onder De Boer nog niet gewonnen.
Maar de afgelopen 10 jaar wel 3x zo vaak als Feyenoord in dezelfde periode.De beker, die heeft Ajax onder De Boer nog niet gewonnen.
Het was al rond.
Ja, en toen?
Wat is dan de oorzaak van de huidige perikelen?
Trok de provincie de stekker eruit.Ja, en toen?
Trok de provincie de stekker eruit.
Je hebt dus geen idee. Volgende keer gewoon maar weer wat roepen over sentimenten.
Bij een onderzoek onder Roda fans was 77% tegen, dat zijn een hoop sentimenten. De krant had in de provincie 65% voorstanders gevonden. Heel apart allemaal #complot
Ja, om de centen die ze later alsnog kwijt waren. Goed bezig, provincie
Als er werkelijk genoeg centen waren en ge?nteresseerde partijen was er allang een fusie geweest.
Als er werkelijk genoeg centen waren en ge?nteresseerde partijen was er allang een fusie geweest.
Dus betaald voetbal heeft in Limburg geen enkele kans?
Met een suikeroom die alles betaald redden ze zich in Kerkrade wel ja.Roda redt zich toch redelijk? MVV ook wel al vind ik nog steeds dat zo'n stad als Maastricht beter moet kunnen.
Roda redt zich toch redelijk?
Roda redt zich toch redelijk? MVV ook wel al vind ik nog steeds dat zo'n stad als Maastricht beter moet kunnen.
Sentiment speelt zeker wel een rol. De huidige supporters zijn niet bijster enthousiast, dus zullen bedrijven niet heel snel met miljoenen gaan smijten.Vandaar mijn vraag. Als ik het zo in de loop der jaren langs de lijn gevolgd heb, moet er best iets te maken zijn van 1 goede club die meedoet in het linkerrijtje.
De huidige supporters zijn niet bijster enthousiast, dus zullen bedrijven niet heel snel met miljoenen gaan smijten.
Dat begrijp ik wel, maar zoals al eerder werd gezegd, als je iemand vind die dat kan managen heeft een BVO in Limburg weldegelijk een heel goede kans.Sentiment speelt zeker wel een rol. De huidige supporters zijn niet bijster enthousiast, dus zullen bedrijven niet heel snel met miljoenen gaan smijten.