Fortuna Sittard Nieuws

Mommiej

Well-known member
Financiele cijfers zijn onvoldoende, maar er wordt nu traject gestart om te bekijken of licentie kan worden behouden na 30 juni 2016.
 

Mommiej

Well-known member
Mogelijk uitstel van executie of juist uitstel om cijfers wel voldoende te krijgen voor komend seizoen vooral, dat weten we pas achteraf.
 

Janssen

Well-known member
Ik zou niet weten waarom we dit seizoen nog uit zouden moeten spelen. Wat is daar het nut van?
 

Pascallovic

Well-known member
Kiezen ze een waardeloze datum uit gezien het wedstrijdprogramma wat rond die tijd moet worden opgesteld en een mogelijke beroepsprocedure bij het intrekken van de licentie. Was jaren geleden ook zo'n klucht.
 

Mommiej

Well-known member
Maar tussen de regels door lees je dat ze er niet bijster veel vertrouwen in hebben.

Dat lijkt me logisch gezien al die keren uitstel en nu nog onvoldoende, maar we hebben dit vaker gezien bij Fortuna en dan toch nog hebben ze zich weten te redden.
 

Joost

Well-known member
Ik zou niet weten waarom we dit seizoen nog uit zouden moeten spelen. Wat is daar het nut van?

Ik zie het als een heel positief bericht gelet op de recente ontwikkelingen. jullie krijgen nu een paar maanden om alle effort van de laatste weken om te zetten in iets structureels.
 

Janssen

Well-known member
Ik zie het als een heel positief bericht gelet op de recente ontwikkelingen. jullie krijgen nu een paar maanden om alle effort van de laatste weken om te zetten in iets structureels.

Nee, twee weken om de licentiecommisie te overtuigen begreep ik.
 

Mommiej

Well-known member
Nee, de licentiecommissie gaat nu in overleg met o.a. de Centrale Spelersraad die paar weken de tijd krijgt om dit te bestuderen. Als vervolgens de licentiecommissie iets anders besluit dan de CSR adviseert moet de licentiecommissie daar minimaal 2 weken bedenktijd voor nemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mooi, dan hebben v Bommel en v Marwijk een paar maanden de tijd om wat vastgoed te verkopen.





Om competitievervalsing tegen te gaan?
De punten die gehaald zijn worden er dan bij andere clubs afgetrokken.

Die competitievervalsing heb je nu ook met die jongens die weten dat ze de laatste paar maanden voor de club voetballen die daarna wordt opgedoekt, ik kan me niet voorstellen dat die nog net zo gemotiveerd zijn als voordat dit allemaal naar buiten kwam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze moeten nu allemaal een nieuwe club vinden, dus ze moeten zich nu wel in de kijker spelen.
 

Janssen

Well-known member
Nee, de licentiecommissie gaat nu in overleg met o.a. de Centrale Spelersraad die paar weken de tijd krijgt om dit te bestuderen. Als vervolgens de licentiecommissie iets anders besluit dan de CSR adviseert moet de licentiecommissie daar minimaal 2 weken bedenktijd voor nemen.

Nee is niet zo. Binnen 2 weken wordt bepaald of ze de licentie na 1 juli behouden.

Als die twee het niet eens zijn dan krijg je nog eens 2 weken bedenktijd maar nu geen reden om aan te nemen dat ze het niet eens worden.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Nee is niet zo. Binnen 2 weken wordt bepaald of ze de licentie na 1 juli behouden.

Als die twee het niet eens zijn dan krijg je nog eens 2 weken bedenktijd maar nu geen reden om aan te nemen dat ze het niet eens worden.

Je hebt helemaal gelijk, ook ik heb de tekst in eerste instantie verkeerd ge?nterpreteerd.

Begrijp ik het nu goed dat de licentiecommissie bepaald heeft dat per 1 juli de licentie niet verlengd wordt?
De CSR mag ook een oordeel vellen. Zijn zij het met de commissie eens dan is het over en uit, oordelen zij dat er wel voldoende perspectief is dan moet de licentiecommissie haar besluit heroverwegen?

Ik las dat in de CSR onder andere Jens van Son zit en ook Arjan Swinkels. Het lijkt me ontzettend belangrijk om de salarissen die nog achterstallig zijn zo snel mogelijk te betalen maar dat schijnt niet te lukken omdat het geld vaststaat bij de notaris.
 

Janssen

Well-known member
Begrijp ik het nu goed dat de licentiecommissie bepaald heeft dat per 1 juli de licentie niet verlengd wordt?
De CSR mag ook een oordeel vellen. Zijn zij het met de commissie eens dan is het over en uit, oordelen zij dat er wel voldoende perspectief is dan moet de licentiecommissie haar besluit heroverwegen?

Exact.
 
Bovenaan