Zou jij gaan?Voor dat handjevol tegenstanders? Natuurlijk niet. Even verderop laat RC Genk zien dat het allemaal kan en daar waren de sentimenten waarschijnlijk wel wat steviger.
Zou jij gaan?Voor dat handjevol tegenstanders? Natuurlijk niet. Even verderop laat RC Genk zien dat het allemaal kan en daar waren de sentimenten waarschijnlijk wel wat steviger.
Zou jij gaan?
17 jaar wanbeleid. Maar wat heeft dat met mijn posts hierboven te maken?
Ja, maar alleen door de centen van een filantroop. Roda heeft in al die voorgaande jaren keurig aangetoond zich niet zelf te kunnen bedruipen.
Weet ik veel, ik vroeg me alleen af wat dan de oorzaak was dat Fortuna het water aan de lippen staat.
Een korte periode wanbeleid hoeft toch niet direct tot fusie te leiden? Als we dat hadden gedaan was nog maar een kwart van de profclubs over.
Ja hoor, de KNLB is weer bezig.
De KNVB met opzet voorliegen (Twente) is natuurlijk wat anders dan alleen financi?el wanbeleid (Fortuna Sittard) voeren.Ja hoor, de KNLB is weer bezig. En Twente moet natuurlijk verdwijnen omdat Bertje rancuneus is.
Heldenrol Kaya en wereldgoal Fafiani op Het Kasteel
http://www.vi.nl/vivideo/heldenrol-kaya-en-wereldgoal-fafiani-op-het-kasteel.htm
Met een paar onwaarschijnlijke reddingen heeft Ferhat Kaya zijn ploeg Fortuna Sittard in de wedstrijd gehouden tegen koploper Sparta Rotterdam. Een pegel van Raymond Fafiani leverde de Limburgers ook nog een punt op (1-1).