A) Ik kijk soms met m'n zoon naar Ridiculousness, vraag me niet waarom
, en MGK was daar een keer te gast...net als Future, Ty Dolla en nog meer van die gasten van nu, dus onbekend is tie niet. Zo ben ik z'n werk gaan opzoeken.
In de hiphop stikt het van de personas en gimmicks, maar dat fictie en werkelijkheid mekaar soms lelijk bespelen hebben we goed kunnen zien in de 90's. Deze beef tussen MGK en Em is ooit ontstaan om een tweet, met als gevolg de disstrack van Eminem ( die is dus wel begonnen ).
Dat beide heren, maar vooral MGK, nu hierop capitalizen en dat dat vanuit de labels/media wordt georkestreerd lijkt me een feit, maar dat de regie hierin verloren kan gaan is de prijs.
B) Ja ik ben praktisch geboren in fascistisch Portugal, en krijg soms het idee dat ik dinosaurussen nog heb meegemaakt, maar heb nog steeds een opgeblazen ego als een motherfucker ( en terecht ).
Ik was/ben eigenlijk allang klaar met het volgen van hiphop, maar de omgang deze zomer met familie uit Long Island heeft me wel weer getriggerd. En eigenlijk meer wat er buiten de muziek om gebeurt.