For The Love Of Hip Hop

Ska P 187

Well-known member
Nederlands trots is back, ??n van de weinige met verhaal, met soul en die zich opent. De rappende bluesman van de lage landen.
De Kempter is back.


Bienvenido hermano, cuenta.
 

Ska P 187

Well-known member
Goede producties de laatste tijd, al zal het van onderstaande waarschijnlijk (?) ??n van de laatste keren zijn dat we wat van hem horen,.. Voorlopig, 18 jaar had hij gekregen in hoger beroep toch?
Geef geen shit, dit is een lekkere gevoelige en ik ben dankbaar.
Voor hip hop, voor muziek.


Ik vind m geloof ik beter zonder clip, maak een keus

 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ja, haar vorige album komt uit dezelfde opnamereeks als onder meer Daytona van Pusha T, Nasir van Nas en Ye van Kanye West. Kreeg toen al terecht lovende kritieken.
 

Ska P 187

Well-known member
We blijven ff hangen bij the Wu.
Een ouwe, maar voor mij dus onbekende van de M.E.T.H.O.D. man!, mad funky!

 

U.G.

Well-known member
Tegenwoordig voor de rest van zijn leven, schijnt, te bezoeken in de bak.
Bloooooooood.

Is dat zo ?

De Donald Trump van de hiphop snitched gewoon 2 of 3 van z'n matties en zit waarschijnlijk nog voor de herfst thuis. Waar dat dan ook mag zijn. Boom !

Ondertussen krijgt ie misschien ook nog bezoek zonder toezicht van plastic butt girl.

 

U.G.

Well-known member
Ik dacht ik heb 'm vast wel een keertje geplaatst, maar niet dus blijkbaar. Als dit Papiamento is, sorry in Apeldoorn had je in mijn jeugd niet zo heel veel Antillianen, dan vind ik het wel een mooie taal en dit liedje heeft een lekkere flow.

Het is alleen jammer dat je voor de juiste uitspraak bij die taal blijkbaar constant moet gillen. Ik schijn zelf hard te praten maar mijn god ik erken mijn meerdere(n)...mag ik hopen dan. Papiamento vind ik vooral grappig vanwege het Portugees wat erin verbasterd is, met Spaans, Nederlands en Afrikaans. Wel een vette track !
 

Ska P 187

Well-known member
De taal van de toekomst is het!
Deze is ook nice, relaxte flow en tegelijkertijd knettershard. Bovendien de favoriet van mijn zoontje.


Komt wel meer goeds uit Cura?ao de laatste tijd.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Tijd voor wat respect voor de killer kamal, al is het alleen vanwege de lach die hij brengt in het spelletje.
Serious note though, deze heeft wel degelijk diepgang, even door de intro heen bijten en ik zeg duimpjes omhoog.

 

U.G.

Well-known member
Over mensen gesproken die mss ook niet meer actief hadden kunnen zijn, in dit geval niet middels de natuur maar de Amerikaanse justitie.

Is dat zo ?

De Donald Trump van de hiphop snitched gewoon 2 of 3 van z'n matties en zit waarschijnlijk nog voor de herfst thuis. Waar dat dan ook mag zijn. Boom !

En zo geschiedde ! Señor Tekashi oftewel de allergrootste social media-gangster is dus vrij, en heeft gelijk meteen weer een grote bek. Rijdt wel rond in een bus vol security.

De jongen had zich omringd met echte gangstertjes, ging zich ook als zodanig profieleren. Dan krijg je dus ook van de FBI veel aandacht. En de straffen in Amerika zijn voor de georganiseerde misdaad niet mals ( vanwege de mafia ).

Ik mag de showman in hem wel, z'n bluf. Het is van huis uit denk ik ook geen verkeerde jongen. Maar hij gaat het moeilijk krijgen.
 

Ska P 187

Well-known member

Ondertussen al wel weer een tijdje geleden, maar het moge duidelijk zijn dat ik deze man wel kan beweren. Hij lijkt me wel real, dat vind ik toch wel belangrijk wanneer je je als gangster presenteert, maar legt zijn ziel toch ook vaak wel open.
Dit vind ik echt een pareltje.
 
Bovenaan