Ska P 187
Well-known member
Deze kerel lag op sterven, toch ?
Had hij geen één of andere ziekte ofzo (gehad)
Ik weet het niet, daarvoor zit ik er echt te ver vanaf.
Deze kerel lag op sterven, toch ?
Ondertussen al wel weer een tijdje geleden, maar het moge duidelijk zijn dat ik deze man wel kan beweren. Hij lijkt me wel real, dat vind ik toch wel belangrijk wanneer je je als gangster presenteert, maar legt zijn ziel toch ook vaak wel open.
Dit vind ik echt een pareltje.
U.G. je ken lullen wat je wil, maar hij blijft stappen maken. De boy is zeker beter dan gemiddeld. Mocro of niet, I don't give a shiiìt.
Ik snap je kritiek overigens wel op die eerste song.
Die 101 sessies van m toonde met name zijn klasse. Toen nog vrij bruut, proberend wat te zeggen, lijken de jaren hem wel degelijk wijzer gemaakt te hebben. Misschien heeft hij (af en toe) wel daadwerkelijk wat te melden.
Sinatra, Jezus U.G (Mooi rijtje haha, wie hoort hier niet thuis!) zie topic titel, andere, mooie tijden en stijl vooral.Ik ken deze gast niet, maar wat is 'real' ska ? Da's in Nederland vaker niet meer dan : met moeite een grammetje of 2 basecoke in de week pushen, soms daarvoor nog maandenlang moeten zitten ook, met hun domme kop, e pronto je bent gangster. Pak een microfoon en vertel ons over je struggle !
Ik had vroeger al moeite met die gasten uit LA die zonodig gangster waren. Als je gangster bent waarom wil je jezelf exposen in de showbizz ?
Kijk Sinatra bijv, die had in zn eentje meer banden met de ( echte ) mafia dan àl die gastjes bij elkaar. Moest hij daarover pronken in zn liedjes ? Ben je gek.
So the blunt will last ☺
Geweldig man.
Ik kan je wel uitleggen waarom ik Jezus eruit heb gehaald, maar als ik doodga en de Christenen blijken gelijk te hebben dan ben ik dus gewoon de lul vanwege een post in een forumpje ( en vanwege mijn 375000 andere zonden )...dus dat.