For The Love Of Hip Hop

U.G.

Well-known member
RTJ doet even voor hoe het moet, live bij NTR

https://youtu.be/u-syZXHPcJE

Meesterduo dit !

Thanx, want ik ben helemaal niet meer up to date. Dit brengt het inderdaad even terug naar de basics zeg, doet me bijna denken aan een bepaalde kelderstudio-optreden in Londen.. ooit heel lang geleden.... van een groep ( toen nog helemaal compleet ) die eigenlijk hiphop heeft gelanceerd in Europa.

 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Though P.E. the enemy ook in mijn verloren gegane bescheiden LP selectietje stond was deze voor mij het begin. Iets vroeger had ik nog een keer een battle bij een neef gehoord die hij op tape had staan, the love for hip hop was spontaan.


De boys vervelen vrij snel heb ik altijd, maar tering wat zijn die beats vet, nog steeds.

O ja en een van mijn eerste liefdes natuurlijk...


van die dame heb ik echt heeeeel veel gedroomd.
 

Ska P 187

Well-known member
Omdat ik het verdom m in de jukebox te flikkeren en een excuus vind in het kleine beetje beatbox plaats ik m hier. Slaat verder nergens op overigens, maar goed.

 

U.G.

Well-known member
De boys vervelen vrij snel heb ik altijd, maar tering wat zijn die beats vet, nog steeds.

Ik ben geen fan vanaf het eerste uur, maar de jongens verdienen na hun optreden in de Chapelle show onder Brooklyn bridge echt alle respect. Alles viel in retrospectief in een keer goed samen.

O ja en een van mijn eerste liefdes natuurlijk...


van die dame heb ik echt heeeeel veel gedroomd.

Leuk schreeuwlelijk-chickje was dat idd Je bent volgens mij wel een beetje van de mulata/latina-fruta he :D...ik hou sowieso van alles, zolang het mooi en geil is, dus deze categorie ook :duim:
 

Ska P 187

Well-known member
Ja hoor, ook ik neuk bijna alles waar ik de kans toe krijg, moet ook wel met zo?n hoofd als de mijne, maar een lichte voorkeur voor latina?s en donkerder kan ik niet ontkennen nee.
Mijn meisie is dan weer Spaans blond. Zo houdt je het leuk buitenshuis, ach ja, zie opmerking over mijn hoofd en ik mag niet klagen..., eigenlijk.
 

U.G.

Well-known member
Er woonden tot tien jaar terug een behoorlijke groep latinas in R'dam, ik destijds als barman heb m'n portie goed gehad. Maar die wijven zijn best gek man, ik ging zonder het te weten blijkbaar met het vrouwtje van een onderwereldtiepje uit Den Haag...en als barman ben je makkelijk te spotten, dus dat werd best tricky. Een van de beste wat ik heb gehad was Portoricaanse uit Long Island...fucking hell. Maarruh...Latinas dus, lekker maar kijk uit :eek:
 

Janssen

Well-known member
Er woonden tot tien jaar terug een behoorlijke groep latinas in R'dam, ik destijds als barman heb m'n portie goed gehad. Maar die wijven zijn best gek man, ik ging zonder het te weten blijkbaar met het vrouwtje van een onderwereldtiepje uit Den Haag...en als barman ben je makkelijk te spotten, dus dat werd best tricky. Een van de beste wat ik heb gehad was Portoricaanse uit Long Island...fucking hell. Maarruh...Latinas dus, lekker maar kijk uit :eek:

Lekker hoor maar wel jammer dat bij die vrouwen de zwaartekracht ontzettend hard toeslaat zodra ze de 35 gepasseerd zijn.
 

U.G.

Well-known member
Die hebben dan al wel aanleg. Omdat de vrouwen in die landen heel erg met mekaar competeren houden de lekkerbekjes zich redelijk in totdat de stofwisseling zo rond hun dertigste 'zie je later' zegt. Braziliaansen vormen wel een uitzondering, daar is al jaren een ongekende gymcultuur gaande.
 

U.G.

Well-known member
Nog ff een PE om het helemaal af te leren, eentje waar Terminator helemaal los gaat met z'n beats. Fakkin belachelijk gewoon, de adrenaline !

 

U.G.

Well-known member
...bla bla...Marvin Gaye sample, nuff said.

Plus Miami op de achtergrond, ok ok ;)

 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member

Deze gasten verdienen gewoon veel meer aandacht, al was het omdat er tegenwoordig blijkbaar helemaal geen hiphop-groepen meer bestaan, ?n vanwege die clips uiteraards.
 

U.G.

Well-known member
Zo op de juiste momenten is het heerlijk en meeslepend soms die banlieusard noise van de betere hiphoppers.

 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Ik was dit topic dus echt vergeten.

Het ligt denk ik aan mij, maar hiphop die het nog doet voor me komt zelden nog uit de VS.

Take it away, vato !

 

U.G.

Well-known member
Meisje is behoorlijk alternatief, en bleef haar eigen ding doen. In de wereld van de Cardi B's bleef ze heel erg basic en lyrisch. Maar ze lijkt nu door te breken. Props.

 
Bovenaan