Eh Ska, goed dat je zelf komt met deze. Je bent een fan dus mss ken jij het me uitleggen, want mijn kinderen en de mocros de cabeca vacia die ik ken weten het helemaal niet.
Hij heeft het over een wijffie die in love is with the coco ( coke, maar dan vanuit een dealersperceptie ) maar z'n boys houden van de bang bang ( triggerhappy dus ). Heeft ie het nu over een snitch en gebruikt ie verkeerde yanktermen, of is het gewoon teveel ganja wat ie doet ? Wel een aanstekelijke beat.
Haha sorry ik had je links laten liggen, maar niet bedoeld, dat maakt wel weer wat.
Een dealer en een paar killers, da?s toch niet zo?n vreemde combinatie? Okay ik voel m wel, maar begrijpen ho maar. Zal wel aan mijn afkomst liggen. Goed, op de een of andere manier blijft het wel in je hoofd hangen. Ben geen fan ofzo, maar ik trek Lijpe wel. De agressie die hij in zijn stijl heeft, tsja dat vind ik wel lekker. Hij brengt het ook wel op een manier dat je denkt van delivery is niet slecht, rauwe shit plus rijmskills, ook pitbull vond ik toch wel goed van hem. Lekker onsamenhangend allemaal, maar het is wat het is.
Over rauw gesproken... Niet de enige, maar wel een echte (qua stem dan) en toch wel klassieker. Perfect voor in de auto eh laag in die 7 dan he.
en bonus