Football Manager

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb even gekeken. In FM 2015 kon je bij het opstarten van de game kiezen uit Football Manager, Football Manager Classic of Challenge. Het is niet zo dat je een bestaande game kan omzetten naar classic. Ik weet niet of je die modus er nog steeds in hebt. Volgens mij heb je dan al beperktere info, maar het zal nooit zo worden als CM. Je hebt ook nog de FM tablet/smartphone versie. Die is volgens mij nog een stuk beperkter. Wellicht is die voor jou wel leuker. Dacht dat je die inmiddels ook op de PC kon spelen of dat dat met de volgende FM mogelijk is.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
FM 17 heeft FM Touch, dat is wat Max bedoeld. Als je FM koopt, krijg je Touch er bij, je moet dat wel downloaden via Steam.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Oh, dat weet ik niet. Ik heb het spel ook op de telefoon, maar daar vind ik dan weer niks aan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
FM 18 heeft Nouri in de selectie bij Ajax zitten, maar hij stopt op 30-06-2020 met voetballen. Schijnt in overleg met Ajax te zijn geweest. Waarom dan geen 2017/18 vraag ik me dan af.
 

Pascallovic

Well-known member
FM 18 heeft Nouri in de selectie bij Ajax zitten, maar hij stopt op 30-06-2020 met voetballen. Schijnt in overleg met Ajax te zijn geweest. Waarom dan geen 2017/18 vraag ik me dan af.
Wellicht heeft ie een contract tot en met 2020 en respecteert Ajax dat contract?
 

Unregistere

Well-known member
Kun je hem dan wel gewoon opstellen of hebben ze dat wel aangepast? Blijft apart, in FIFA 18 kun je ook 'gewoon' met hem voetballen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
4y8e5Lf.png


Ik kocht 'm omdat hij dezelfde voornaam als m'n zoon heeft, maar hij kan best aardig het netje vinden :duim:

22 goals in 12 duels.
 

Batigoal

Well-known member
Netjes!

Ik had voor mijn vakantie de jaarlijkse megaklus afgerond om alle transfers van de zomerperiode door te voeren (FM2017), dus gisteren gestart met een journeyman-game met een aantal Oost-Europese competities. Eerste stop is Polen.
 
Bovenaan