Heb een keer in CM9798 een regen gehad met de fantastische naam Horst von der Ost. Is me altijd bijgebleven...
Žuti;228551 zei:Ik heb constant gezeik van mijn spelers dat ze de training te zwaar vinden.........maak ik hem lichter dan zeiken ze er weer over dat de training zwaarder mag.
In een heel oude versie, waarin je alleen Nederland, Itali? en Belgi? kon kiezen, had ik een keer Silvian Vierklau. Die werd in een jaar tijd international. Vond ik ook wel een mooie.
Nou, dan heb je je eigengemaakte database voor FM17 af (tot en met de 5e klasse amateurs), genereert het spel na het 1e seizoen geen 2e seizoen.... :hsv:
Balen, want ik had gehoop de database nog dit jaar vrij te geven. Dat gaat dus niet meer lukken.
Zuur man! Als ik het zo lees heb je er ongelofelijk veel werk aan en dan zit er ergens een foutje waarvan de oorzaak waarschijnlijk lastig te vinden is.
Het is nu zelfs zo erg dat ik van SI het advies heb gekregen om maar helemaal opnieuw te beginnen omdat ik mijn database voor FM14 heb gebruikt en die dus op geen enkele manier werkend te krijgen is in 2017. Betekent dus 2400 club, 1900 sportparken, 1500 steden en 207 competities weer opnieuw invoeren en van de bestaande data veel zaken aanpassen. En daarna de competitiestructuur vanaf de grond af opbouwen...
Heb even getwijfeld of ik daar wel aan zou beginnen, maar ik weet dat ik het toch niet kan laten. Inmiddels staan de steden, competities en sportparken alweer in de database en kan ik beginnen aan de clubs. En daarna de competitiestructuur. En dan maar hopen dat het allemaal niet voor niets is geweest.
Het houdt me in ieder geval van de straat....
Bloemetje naar Varnamo.