Inmiddels al gestart aan het seizoen 2020/2021.
Ik ben begonnen bij Hertha BSC waarmee ik direct tweede ben geworden in de bundesliga. Dat leek me wel meer dan het maximaal haalbare. Daarom besloot ik mijn 1-jarige contact niet te verlengen. Ik had verwacht vrij vlot een nieuwe club te vinden omdat er wel een aantal managerloos waren. Dat liep even anders en daarom startte ik het nieuwe seizoen clubloos.
Eind november kreeg ik opeens een aanbieding om bij West Ham United te starten. De club stond in de degradatiezone op forse achterstand van de ploegen boven de degradatiezone. Toch had West Ham een behoorlijke selectie staan en waren ze regerend kampioen van de Europa League. Dus ik ben erin gestapt en met een 16e plaats heb ik West Ham uiteindelijk van degradatie kunnen redden. Bovendien pakte ik mede dankzij een gunstige loting de FA Cup nog even mee. Zodoende mocht ik het komende seizoen ook nog eens Europa in. In de winter had ik Ricardo Kishna gekocht voor 36 miljoen en Vincent Janssen voor 20 miljoen. Dat waren al de eerste versterkingen met het oog op het volgende seizoen.
In de zomerperiode besloot ik grote schoonmaak te houden. Ik kreeg een transferbudget van 50 miljoen en heb uiteindelijk voor 155 miljoen aan spelers verkocht. Daarvoor terug haalde ik 19 nieuwe spelers voor totaal 166 miljoen. Grootste namen daarvan waren: Matias Kranevitter (15 miljoen), Jesse Lingard (18 miljoen) en Jorrit Hendrix (12 miljoen). Het werd een topseizoen, West Ham eindigde op plaats 2, op royale afstand van de kampioen en ik won de Europa League.
In het daarop volgende seizoen vertrokken er geen spelers voor grote bedragen en investeerde ik 66 miljoen om Rick Karsdorp, Anwar El Ghazi en Tin Jedvaj te halen. Vooral die laatste was met 42 miljoen vrij duur.
Het werd wederom een geweldig seizoen, ik haalde 8 punten meer dan het voorgaande seizoen.....alleen werd ik daar nu "slechts" derde mee. Desondanks was dit voor West Ham een geweldige prestatie. In de CL ging ik er in de eerste knock-out al uit tegen Barcelona.
Omdat ik bij West Ham al voor de kerst het gevoel had klaar te zijn had ik besloten mijn aflopende contract niet te verlengen en aan het eind van het seizoen voor een nieuwe uitdaging te gaan. West Ham had ?cht een mooie selectie en het transferbudget voor het nieuwe seizoen bedroeg nu zelfs 90 miljoen. Ik had nog met een seizoen kunnen verlengen om toch te proberen kampioen met West Ham te worden. Uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik naar een club wilde waar ik met jonge talenten iets moois kon gaan opbouwen. Ik kreeg een aanbieding van Internazionale, maar dan had ik eigenlijk net zo goed bij West Ham kunnen blijven. Je moet daar grof met geld smijten als je iets wilt bereiken. Daarna kwam PSV met een aanbieding. Deze uitdaging accepteerde ik omdat de eredvisie w?l een heel mooi podium is om met jonge talenten ergens naartoe te bouwen. Vanaf het seizoen 2020/2021 ga ik proberen PSV weer terug op de kaart te zetten. (Ik kan me eerst volledig op de eredivisie concentreren want PSV heeft zich niet geplaatst voor Europees voetbal)