Football Manager

Batigoal

Well-known member
Ik heb weleens spelers gehad die werden opgeroepen voor dienstplicht, maar niet dat iemand ervan werd vrijgesteld.

VKlKG6P.png
 

Batigoal

Well-known member
ADnRBGh.png


Ik ben weer mijn jaarlijkse rondje langs de velden aan het doen door alle transfers door te voeren. Het 'nieuwe' Sevilla onder Sampaoli nodigt wel uit om eens met een wat creatievere tactiek aan de slag te gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb sinds dat ik een zomerupdate heb gedaan qua transfers eigenlijk geen tijd en zin gehad om FM te spelen; nu begint het echter weer te kriebelen en FM17 is nog best ver weg. Met welke clubs zijn de mensen hier bezig op het moment?

Zelf denk ik er weer eens aan om een carri?re te starten in Oost-Europa; iemand suggesties voor een leuke competitie? Roemeni? en Tsjechi? heb ik al een aantal keer gehad, dus ik zit te denken aan Polen.
 

Joost

Well-known member
FM17 ver weg?

Van 't weekend is de Beta demo gelanceerd volgens mij. Daarmee kun je al aan de slag en je game verderzetten in de volledige versie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze hebben trouwens de Brexit toegevoegd. Er zijn 3 verschillende opties (Soft, Hard en Regular) en Schotland kiest in 50% voor het blijven in de EU. Vind het wel een leuke toevoeging.

Soft Brexit = geen verandering
Regular = Voetballer vallen onder de noemer 'artiest' en krijgen een voorkeursbehandeling
Hard Brexit = Werkvergunning nodig, ook bij verlenging. In deze versie zouden Payet, Kante en diverse andere sterren geen nieuw contract kunnen tekenen.
 

Batigoal

Well-known member
FM17 ver weg?

Van 't weekend is de Beta demo gelanceerd volgens mij. Daarmee kun je al aan de slag en je game verderzetten in de volledige versie.

Daar heb je gelijk in. Echter speel ik de definitieve versie meestal pas vanaf de eerste echte patch en die laat vaak op zich wachten. Tot die tijd is het te frustrerend vanwege alle jaarlijkse bugs.

Ze hebben trouwens de Brexit toegevoegd. Er zijn 3 verschillende opties (Soft, Hard en Regular) en Schotland kiest in 50% voor het blijven in de EU. Vind het wel een leuke toevoeging.

Soft Brexit = geen verandering
Regular = Voetballer vallen onder de noemer 'artiest' en krijgen een voorkeursbehandeling
Hard Brexit = Werkvergunning nodig, ook bij verlenging. In deze versie zouden Payet, Kante en diverse andere sterren geen nieuw contract kunnen tekenen.

Dat is wel heel gaaf. Met een Hard Brexit wordt het een stuk interessanter om de Engelse competitie qua reputatie in te halen.
 

Batigoal

Well-known member
Geen Oost-Europa, maar Bayer Leverkusen heeft een mooi team om een carri?re mee te starten. Opvallend resultaat in de eerste wedstrijd:

Leverkusen_Schalke.png


Overigens speelde Schalke de wedstrijd erna ook niet best:
Schalke_Frankfurt.png
 

Batigoal

Well-known member
Brexit EN Schotse onafhankelijkheid zit in de nieuwe FM:

_91967863_screenshot2016-10-18at11.32.59.png

Beetje jammer alleen dat het in de BETA-versie niet goed werkt en na een hard Brexit elke speler een werkvergunning krijgt i.p.v. bijna geen enkele buitenlandse speler. Maar het idee heeft sinds de release al flink wat bezorgde Britse spelers opgeleverd die bang zijn dat ze daadwerkelijk met een Engelse kern moeten gaan spelen haha.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja maar meestal pas in januari. Dan is de patchwork uit en/of zijn die in de steam workshop te vinden
 

Batigoal

Well-known member
Zitten de spelers van de clubs uit de tweede en derde divisie nu ook al in het spel?

De Nederlandse researcher van SI gaf aan dat hij veel tijd heeft gestoken in het correct maken van de clubs in de Tweede Divisie, alleen heeft SI weer besloten die divisie niet speelbaar te maken. Maar er zijn en komen genoeg custom databases waarin die speelbaar is. De Derde Divisie was wat moeilijker begrijp ik omdat er veel spelers niet in de database zitten en hij geen tijd had om tientallen/honderden spelers toe te voegen.
 

Unregistere

Well-known member
De Nederlandse researcher van SI gaf aan dat hij veel tijd heeft gestoken in het correct maken van de clubs in de Tweede Divisie, alleen heeft SI weer besloten die divisie niet speelbaar te maken. Maar er zijn en komen genoeg custom databases waarin die speelbaar is. De Derde Divisie was wat moeilijker begrijp ik omdat er veel spelers niet in de database zitten en hij geen tijd had om tientallen/honderden spelers toe te voegen.

Ja, ik weet dat hij op diverse forums hard heeft gezocht naar informatie over selecties. Maar daar is dus daadwerkelijk iets mee gedaan in elk geval, da's leuk. Dan kan jij Everton Pires Tavares kopen bij de Boys!
 
Bovenaan