'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

Mr. Wrong

New member
3 goals achterstand bedoel je denk ik. Of je heb nog een oude stand van gisterenavond 19.59 uur.
Vitesse +23
Feyenoord +20

inhethoekje

Active member
Ach verrek, Vitesse heeft plus 3 op ons ipv andersom.
Nou, dat wordt nog billenknijpen zondag.

Heb wel netjes een app gekregen van mijn collega met een foto van het merk rum wat ik moet kopen.

Mr. Wrong

New member
En toch geef ik Feyenoord de meeste kans om derde te worden.
Alhoewel AZ wel zo'n beetje de makkelijkste tegenstander heeft, aangezien ze bij Excelsior een week feest zullen vieren en volgende week alleen nog een sportieve plicht hebben te voldoen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ach verrek, Vitesse heeft plus 3 op ons ipv andersom.
Nou, dat wordt nog billenknijpen zondag.

Heb wel netjes een app gekregen van mijn collega met een foto van het merk rum wat ik moet kopen.

Ja die 1-4 was in die zin sowieso wel een prestatie van formaat. Aan een gelijkspel heb je nooit genoeg om Vitesse voor te blijven bij een overwinning. Gelukkig heeft AZ een dusdanig waardeloos doelsaldo dat je e.e.a. wel in eigen hand hebt. Al lijkt dat nog eerder een nadeel dan een voordeel met vier keer keihard falen op rij.

inhethoekje

Active member
Als Feyenoord slim is stellen ze zondag Kazim niet op, als PEC het rustig aan wilt doen ivm play-offs zou het zomaar kunnen dat die mafkees ervoor zorgt dat de sfeer dusdanig wordt dat ze er alsnog bovenop gaan klappen, en in deze vorm verliest Feyenoord gewoon van PEC.

Max

Administrator
Forumleiding
Als Feyenoord slim is stellen ze zondag Kazim niet op, als PEC het rustig aan wilt doen ivm play-offs zou het zomaar kunnen dat die mafkees ervoor zorgt dat de sfeer dusdanig wordt dat ze er alsnog bovenop gaan klappen, en in deze vorm verliest Feyenoord gewoon van PEC.

Ik hoop eigenlijk dat de KNVB ons matst en Kazim een schorsing oplegt. Het blijft echter angstvallig stil en de enige die we erover horen is Labyad.

inhethoekje

Active member
Ze zouden die spelregel , het bestraffen met geel bij het shirt uittrekken na een goal, moeten invoeren tot een half uur na de wedstrijd, dan is Kazim gemiddeld 6 keer per jaar geschorst.

Max

Administrator
Forumleiding
Dan staat hij alsnog 28 competitiewedstrijden bij ons in de basis als spits. Vind ik nog veel.

inhethoekje

Active member
Ik geloof er niks van dat die jongen een basisplek heeft volgend seizoen bij Giovanni, Kuyt heeft allang geappt dat hij niet met die mafkees wilt samenspelen.,

Max

Administrator
Forumleiding
Ik geloof er niks van dat die jongen een basisplek heeft volgend seizoen bij Giovanni, Kuyt heeft allang geappt dat hij niet met die mafkees wilt samenspelen.,

Dat is het gekke. De meeste lui binnen de voetballerij hoor je vrij positief over Kazim. Of je nou Studio Voetbal, VI of FC Rijnmond opzet. Ik geloof dat vrijwel iedere Feyenoord supporter ook blij is dat hij blijft.

JMD

Well-known member
Ik hoop eigenlijk dat de KNVB ons matst en Kazim een schorsing oplegt. Het blijft echter angstvallig stil en de enige die we erover horen is Labyad.

De KNVB stelt een onderzoek in naar het gedrag van Kazim en Labyad aldus teletekst.

JMD

Well-known member
Wat heeft Labyad verkeerd gedaan dan, die jongen ziet een mafkees op zich afkomen meer niet.
Is standaard volgens mij. Bij een vechtpartij (zelfs als er maar 1 een klap geeft) worden altijd beiden onderzocht. Beiden moeten hun versie op het verhaal geven.

inhethoekje

Active member
Werd je wel goed warm, van steeds die ballen halen. Of doel je op de andere helft, de slappe ballen door het midden?

Beide, bij inschieten moet je van de 10 schoten er altijd 6 ophalen achter de goal, die andere 4 vang je simpel op, de Labrador is er een voorbeeld van.
Die gaat het later goed doen bij de veteranen.

Eef de Kip

Well-known member
Beide, bij inschieten moet je van de 10 schoten er altijd 6 ophalen achter de goal, die andere 4 vang je simpel op, de Labrador is er een voorbeeld van.
Die gaat het later goed doen bij de veteranen.

Als keeperinschieter wel ja, of hij verder het niveau aan kan is even afwachten.

Bovenaan