'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

Max

Administrator
Forumleiding
Is dit soort wangedrag niet voldoende om nog onder het contract van Kazim uit te komen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Man man man, wat een deceptie! Het begon vooraf al toen ik las dat die domme coach van ons w??r begon met Toornstra op rechts en Immers op '10', terwijl iedereen al heel lang heeft kunnen zien dat dat niet werkt. En dan ook nog Boetius op links, terwijl hij daar al het hele seizoen dramatisch speelt en alleen op rechts enigszins heeft gefunctioneerd. Dat doe je dan tegen Vitesse, dat opbouwt via de vleugels. Die twee backs, met name Achenteh, was steeds vrij. Daarmee speel je ze zo gigantisch in de kaart. Terwijl je zelf amper aan voetballen toekomt met een Toornstra die overal loopt behalve waar hij moet en Immers die elke bal kwijt raakt. Dan moeten we het dus hebben van vechtvoetbal, maar kan het je gebeuren dat je een keer een tegenstander treft die daar goed tegen bestand is. Want eerlijk is eerlijk: Vitesse heeft vandaag een geweldige wedstrijd gespeeld en ons op alle fronten overklast. Tel daarbij een scheidsrechter op die z'n dag niet heeft, een keeper die blundert en een stuk of acht verzakende spelers en je verliest afgetekend met 1-4.

Zondag verliezen we ook in Zwolle en moeten we toch nog play-offs spelen. Gadverdamme!

Vitessenaren (zijn die er nog?) gefeliciteerd. Zwaar terechte overwinning.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Normaal wijkt van alles in mijn agenda voor Feyenoord. Voor de eerste ronde playoffs zie ik dat ik voor zowel de heen- en de terugwedstrijd al dingen in mijn agenda heb staan. Ik denk niet dat ik nu moeite ga doen om mijn agenda om te gooien. Ik heb sowieso weinig zin meer in de zesde kans om te falen voor Rutten cs. Het is te schandelijk voor woorden. Ik merk wel of ik die week daarna naar De Kuip moet. Ik geloof er niets van.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken, Vitesse was werkelijk op alle fronten beter, maar dan ook echt op alle fronten.

Met een beetje pech straks tegen Heerenveen, leuk!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken, Vitesse was werkelijk op alle fronten beter, maar dan ook echt op alle fronten.

Met een beetje pech straks tegen Heerenveen, leuk!

Drie keer tegen PEC zit er dik in. Zie ik ook niet goed aflopen.
 
G

Gast

Guest
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken, Vitesse was werkelijk op alle fronten beter, maar dan ook echt op alle fronten.

Met een beetje pech straks tegen Heerenveen, leuk!

Dat kost je een paar kratjes...
Ach volgende week Zwolle uit, moet kunnen.
 
G

Gast

Guest
Man man man, wat een deceptie! Het begon vooraf al toen ik las dat die domme coach van ons w??r begon met Toornstra op rechts en Immers op '10', terwijl iedereen al heel lang heeft kunnen zien dat dat niet werkt. En dan ook nog Boetius op links, terwijl hij daar al het hele seizoen dramatisch speelt en alleen op rechts enigszins heeft gefunctioneerd. Dat doe je dan tegen Vitesse, dat opbouwt via de vleugels. Die twee backs, met name Achenteh, was steeds vrij. Daarmee speel je ze zo gigantisch in de kaart. Terwijl je zelf amper aan voetballen toekomt met een Toornstra die overal loopt behalve waar hij moet en Immers die elke bal kwijt raakt. Dan moeten we het dus hebben van vechtvoetbal, maar kan het je gebeuren dat je een keer een tegenstander treft die daar goed tegen bestand is. Want eerlijk is eerlijk: Vitesse heeft vandaag een geweldige wedstrijd gespeeld en ons op alle fronten overklast. Tel daarbij een scheidsrechter op die z'n dag niet heeft, een keeper die blundert en een stuk of acht verzakende spelers en je verliest afgetekend met 1-4.

Zondag verliezen we ook in Zwolle en moeten we toch nog play-offs spelen. Gadverdamme!

Vitessenaren (zijn die er nog?) gefeliciteerd. Zwaar terechte overwinning.

Ik ben er nog, dank je wel.:duim:
 
G

Gast

Guest
19784_964370393602612_8305386403589872484_n.jpg


Top dit. Ik heb 218 kilometer genoten. ;)
 

inhethoekje

Active member
Dat kost je een paar kratjes...
Ach volgende week Zwolle uit, moet kunnen.

Hoho, we hebben nog 2 punten voorsprong op Vitesse dus ik heb nog hoop.
Al is de glans van de weddenschap wat mij betreft er wel af, als ik hem win zal ik het als een boer met kiespijn ontvangen.

Zal je zien dat we gelijkspelen en Vitesse ons op doelsaldo voorbijgaat, we hebben nog 3 goals voorsprong, in deze vorm tikt Vitesse Utreg met 4/5-0 van het veld.
AZ wordt zondag de lachende derde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las dat het seizoen geslaagd is als we derde worden. Wat wil je, met de coach van het jaar in huis.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoho, we hebben nog 2 punten voorsprong op Vitesse dus ik heb nog hoop.
Al is de glans van de weddenschap wat mij betreft er wel af, als ik hem win zal ik het als een boer met kiespijn ontvangen.

Zal je zien dat we gelijkspelen en Vitesse ons op doelsaldo voorbijgaat, we hebben nog 3 goals voorsprong, in deze vorm tikt Vitesse Utreg met 4/5-0 van het veld.
AZ wordt zondag de lachende derde.
Qua doelsaldo is Vitesse jullie na gisteravond al voorbij. Die hebben aan elke overwining genoeg om er voorbij te gaan mochten jullie puntenverspelen in Zwolle.
 
Bovenaan