'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord neemt geen maatregelen tegen Kazim. Dan zal er vermoedelijk ook niets meer zijn dan het woord van Labyad tegenover het woord van Kazim. Jammer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat clubs camera's weren uit spelerstunnels. Zorgt er alleen maar voor dat je spelers met torren in hun kop tegen schorsingen aanlopen. Een betere oplossing zou zijn om geen spelers met torren in hun kop in dienst te nemen.
 

Eresd?g?

Banned
Toch verwacht ik wel dat KNVB met een schorsing zal komen. Iedereen zag dat hij spelerstunnel in stormde. Plus het verhaal van Labyad...
 

Max

Administrator
Forumleiding
De KNVB heeft echter ook nog nooit op basis van ??n verklaring van ??n speler een andere speler geschorst. Zolang niemand van de KNVB het heeft waargenomen en er geen beelden van zijn, dan gaat Kazim gewoon vrijuit. Of ben jij zo na?ef om in een andere afloop te geloven?
 

Shayman

New member
Waarom gingen Rekik en Bruma weg bij Feyenoord. Puur om het geld. Waren ze gewoon bij Feyenoord gebleven hadden ze denk ik nu bij een mooie Club in het buitenland gespeeld.

Bruma misschien wel maar achteraf heeft Rekik het niet zo gek gedaan eigenlijk; is pas 20, beurt al 4 jaar een ManCity "jeugd"/B-salaris wat niet minder zal zijn als de top in NL krijgt en speelt al 2 jaar hoogste niveau in Nederland en als hij wil volgend jaar weer inclusief CL en met een beetje mazzel een EK erachteraan.

Dan is hij nog pas 21 en heeft hij al een mooie zak bagage om naar het buitenland te gaan.
 
Bovenaan