'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

De Wolf

Well-known member
Allemaal vanwege een speler die met mot bij PSV is vertrokken en een jaartje bij Vitesse voetbalt. Zijn mentaliteit ben ik niet kapot van, maar dat zullen een aantal PSV-res ook wel vinden.
 

Eresd?g?

Banned
Allemaal vanwege een speler die met mot bij PSV is vertrokken en een jaartje bij Vitesse voetbalt. Zijn mentaliteit ben ik niet kapot van, maar dat zullen een aantal PSV-res ook wel vinden.
Benieuwd waar hij volgend jaar speelt. Sporting hoeft m niet terug verwacht ik zo....
 

JMD

Well-known member
Allemaal vanwege een speler die met mot bij PSV is vertrokken en een jaartje bij Vitesse voetbalt. Zijn mentaliteit ben ik niet kapot van, maar dat zullen een aantal PSV-res ook wel vinden.

Ik vond en vind het nog steeds een verschrikkelijke vent.
 

Eresd?g?

Banned
Ja, hij gaf gisteren ook aan dat Sporting hem wel terug wil volgend seizoen. Hij komt in de plannen van de trainer voor, zei hij.
Om de bank warm te houden? Of om af en toe tegen de mindere tegenstanders te spelen? Gaat m niet worden hoor.
 

JMD

Well-known member
Om de bank warm te houden? Of om af en toe tegen de mindere tegenstanders te spelen? Gaat m niet worden hoor.

Dat denk ik ook niet nee. Alhoewel ik eerlijk gezegd niet zo snel de selectie van Sporting kan opnoemen om hem te vergelijken met die spelers.
 

Maasveld

Well-known member
Ja, hij gaf gisteren ook aan dat Sporting hem wel terug wil volgend seizoen. Hij komt in de plannen van de trainer voor, zei hij.

Sporting heeft geloof ik ook geen fuck te zeggen over waar hij speelt. Labyad is een speeltje van een louche investeringsmaatschappij.
 

Shayman

New member
Allemaal vanwege een speler die met mot bij PSV is vertrokken en een jaartje bij Vitesse voetbalt. Zijn mentaliteit ben ik niet kapot van, maar dat zullen een aantal PSV-res ook wel vinden.
Inderdaad, dat jong kan echt heel goed ballen hoor, als z'n mentaliteit half zo goed was als z'n voetbalkwaliteit dan zat hij gewoon in de subtop van een top5 land.
 

gevegt

Well-known member
Ja, hij gaf gisteren ook aan dat Sporting hem wel terug wil volgend seizoen. Hij komt in de plannen van de trainer voor, zei hij.

Labyad speelt dit seizoen trouwens helemaal niet slecht. Sterker nog, ik weet zo niet welke speler hem er op de rechterflank uit speelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, dat jong kan echt heel goed ballen hoor, als z'n mentaliteit half zo goed was als z'n voetbalkwaliteit dan zat hij gewoon in de subtop van een top5 land.

Prima voetballer. Misschien dat die paar jaar Vitesse hem toch weer op het pad hebben geholpen. Ongelooflijk stom dat hij PSV verliet. Kreeg voldoende speeltijd.
 

Eresd?g?

Banned
Ik vind t wel meevallen hoe goed hij speelt... Gisteravond ja, maar goed...dat was tegen een Feyenoord zwaar uit vorm. Karsdorp was zn directe tegenstander toch? Is van nature meer middenvelder nietwaar?
 

gevegt

Well-known member
Prima voetballer. Misschien dat die paar jaar Vitesse hem toch weer op het pad hebben geholpen. Ongelooflijk stom dat hij PSV verliet. Kreeg voldoende speeltijd.
Dat klopt. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij mentaal sterker is geworden.
Karsdorp had trouwens nog wel aardig greep op hem, maar die was dan ook de beste aan Feyenoord zijde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Karsdorp was de beste Feyenoorder. Zelfs Van Beek was niet op zijn scherpst gisteren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat klopt. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij mentaal sterker is geworden.
Karsdorp had trouwens nog wel aardig greep op hem, maar die was dan ook de beste aan Feyenoord zijde.

Met name in de beginfase greep Karsdorp inderdaad een aantal keer heel goed in. Beetje jammer dat hij ontzettend in de steek werd gelaten door Toornstra, die steeds Achenteh gewoon liet lopen, waardoor Karsdorp tegen twee man speelde.
 

De Wolf

Well-known member
Prima voetballer. Misschien dat die paar jaar Vitesse hem toch weer op het pad hebben geholpen. Ongelooflijk stom dat hij PSV verliet. Kreeg voldoende speeltijd.

Waarom gingen Rekik en Bruma weg bij Feyenoord. Puur om het geld. Waren ze gewoon bij Feyenoord gebleven hadden ze denk ik nu bij een mooie Club in het buitenland gespeeld.
 

gevegt

Well-known member
Met name in de beginfase greep Karsdorp inderdaad een aantal keer heel goed in. Beetje jammer dat hij ontzettend in de steek werd gelaten door Toornstra, die steeds Achenteh gewoon liet lopen, waardoor Karsdorp tegen twee man speelde.

En ook nog even een paar foutjes van van Beek corrigeerde.
Karsdorp heeft echt sprongen gemaakt onder Rutten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom gingen Rekik en Bruma weg bij Feyenoord. Puur om het geld. Waren ze gewoon bij Feyenoord gebleven hadden ze denk ik nu bij een mooie Club in het buitenland gespeeld.

Bruma geen idee. Rekik daar speelde Beenhakker het ook niet handig. Alle contracten waren een puinhoop onder Beenhakker. Beenhakker had geen plan. Al heb je onder Van Geel ook vaak gedoe met jeugdspelers en contracten.
 
Bovenaan