Kunnen wij niet wat beelden manipuleren? Wie is er handig met filmpjes? Keff? Kom op jong, in het belang van je club.
Ik zag deze voorbij komen:
https://pbs.twimg.com/media/CEwZxniUEAAfoRl.jpg
Kunnen wij niet wat beelden manipuleren? Wie is er handig met filmpjes? Keff? Kom op jong, in het belang van je club.
Uiteraard is Labyrat een misselijkmakend zeikerdje die het nooit zal laten om een tegenstander te naaien maar ik denk toch ook wel dat Kaziempje z'n torretjes heeft los gelaten.
Ja, maar hij heeft zo'n moeilijke jeugd gehad.
![]()
Het zegt veel dat er werkelijk geen enkele beelden van zijn en tot dusver het geluid alleen van de voormalig PSV publiekslieveling komt. Ik gok dat Kazim helaas vrijuit gaat.
Dat is de voormalig publiekslieveling van de PSV-supporters zeer zeker.
Een kleine irritante zuignap met gangstermaniertjes die stoer doet voor de camera en vervolgens een potje staat te grienen. Kijk, hij heeft me geslagen.
Als Kazim hem een echt beuk geeft, dan gaat ie echt gestrekt en wordt ie per brancard afgevoerd.
Ik dacht al, wanneer gaat er een verwijzing naar Labyad's PSV-verleden komen. Duurde toch nog betrekkelijk lang.
Nu SanMark. nog met een calimeroplaatje en de cirkel is weer rond.
Dat komt omdat ik mijn wijsheid verspreidde. Valt me toch nog tegen trouwens dat het onder de 1.000 blijft, hopelijk wordt dat nog wel wat meer want dit streelt mijn ego slechts matig.Btw. er zijn op dit moment 210 mensen die dit topic lezen.
Dat komt omdat ik mijn wijsheid verspreidde. Valt me toch nog tegen trouwens dat het onder de 1.000 blijft, hopelijk wordt dat nog wel wat meer want dit streelt mijn ego slechts matig.
:duim:
:duim:
Kan je even uitleggen aan de Feyenoordsupporters wat die ronde dingen zijn? Hebben ze al lang niet meer gezien.![]()
Als die gasten nu ook eens registreren en meeposten...
Mag ik hier ook even mopperen op Rutten. Hopelijk winnen ze volgende week. Zijn we van die vent af.
Die man die overal 'thuiskwam' bedoel je?Dan moet ik weer terug denken aan die man die zo zucht.