'Finale' in de Kuip: Feyenoord - Vitesse

delmaestro

Well-known member
Is het ook goed als we jullie Feyenoord als tegenstander geven in de finale van de play-offs. Dat moet een makkie zijn. ;)

Euhhh ja dat mag. Ik weet niet hoe je hier invloed op kan uitoefenen als AZ zijnde, maar als jij een garantie geeft dat Vitesse - Feyenoord de playoffs-finale is, dan mag dat zeker...
 

miklo

Member
Bij PSG werd dit jaar gewoon aangifte gedaan tegen de kopstoot van Brandao. Die kreeg een maand gevangenisstraf. Daarnaast werd hij voor 6 maanden geschorst. Lijkt me heel vervelend voor Feyenoord maar Labyad moet ook aangifte doen in mijn ogen. Wedstrijd was gespeeld hij was al van het veld af, met voorbedachte rade rende die malloot de catacomben in om hem een ram te verkopen.
 

Mr. Wrong

New member
Bij PSG werd dit jaar gewoon aangifte gedaan tegen de kopstoot van Brandao. Die kreeg een maand gevangenisstraf. Daarnaast werd hij voor 6 maanden geschorst. Lijkt me heel vervelend voor Feyenoord maar Labyad moet ook aangifte doen in mijn ogen. Wedstrijd was gespeeld hij was al van het veld af, met voorbedachte rade rende die malloot de catacomben in om hem een ram te verkopen.

Nee Labyad moet geen aangifte doen. Daar zou hij namelijk jaren last van hebben en als verrader door het leven gaan. Schandalig misschien, maar zo werkt het wel in dit wereldje. En aan het interview kun je ook wel zien dat hij er alleen maar om kan lachen. Kazim zet toch vooral zichzelf voor lul.
 

miklo

Member
Nee Labyad moet geen aangifte doen. Daar zou hij namelijk jaren last van hebben en als verrader door het leven gaan. Schandalig misschien, maar zo werkt het wel in dit wereldje. En aan het interview kun je ook wel zien dat hij er alleen maar om kan lachen. Kazim zet toch vooral zichzelf voor lul.

Volgens mij heeft Motta er ook geen last van. Ik denk ook niet dat hij aangifte doet en gelukkig vopor Kazim doet hij het inderdaad een beetje lacherig af (met sneer naar Kazim). Ik denk juist dat hij een heel goede lans kan breken en dat voetballers eens een keer gaan nadenken nadat het fluitsignaal heeft geklonken. Het is al het zoveelste incident in de catacomben van afgelopen jaren. Tuurlijk gebeurde het daarvoor ook al maar het gaat natuurlijk nergens over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Nederland ga je ook niet een maand cel krijgen voor een tik en ook geen zes maanden schorsing. De zwaarste straf voor Feyenoord is dat Kazim nu gewoon eerste spits blijft.
 

miklo

Member
In Nederland ga je ook niet een maand cel krijgen voor een tik en ook geen zes maanden schorsing. De zwaarste straf voor Feyenoord is dat Kazim nu gewoon eerste spits blijft.

Nee dat snap ik ook wel. Maar afval prikken lijkt me een mooie straf.
 

fr-keff

Active member
'Pussy'... Na afloop bij de camera's gaan huilen dat is toch ook pussy... Labyad had dit zelf moeten uitzoeken met Kazim en niet de pers erbij halen.
 

Eresd?g?

Banned
'Pussy'... Na afloop bij de camera's gaan huilen dat is toch ook pussy... Labyad had dit zelf moeten uitzoeken met Kazim en niet de pers erbij halen.
Hij begint er zelf toch niet over? Het wordt m gevraagd. Deze actie geeft wel aan hoeveel hersencellen die Kazim heeft. Zijn er niet veel......
 

De Groene Scout

Well-known member
Je bent een gerenommeerde scout, dus ik ben zeer benieuwd naar je oordeel.

Ik zie dat deze nog open staat van Gevegt.
Het lag dus absoluut niet alleen aan Rutten, die had er gewoon 11 opgesteld hoor.
Die 11 moeten gewoon hun stinkende best doen om plaats 3 veilig te stellen. Daar zou een trainer niet zo veel voor moeten doen in deze fase van de competitie. Koppen bij elkaar, schouders eronder en vanaf minuut 1 vol gas geven voor de winst, op welke positie je ook staat. Dan nog een matig optreden van Vermeer erbij, een Kuipers die de opdracht van de bond had meegekregen om de competitie tot de laatste speeldag spannend te houden, een spits die in de war en een tegenstander die de slag wint op het middenveld en gretig is en ook nog eens alleraardigst kan voetbalen en de 1-4 is verklaard.
 

JFK

Well-known member
'Pussy'... Na afloop bij de camera's gaan huilen dat is toch ook pussy... Labyad had dit zelf moeten uitzoeken met Kazim en niet de pers erbij halen.

Dat is de voormalig publiekslieveling van de PSV-supporters zeer zeker.
Een kleine irritante zuignap met gangstermaniertjes die stoer doet voor de camera en vervolgens een potje staat te grienen. Kijk, hij heeft me geslagen.
Als Kazim hem een echt beuk geeft, dan gaat ie echt gestrekt en wordt ie per brancard afgevoerd.
 

Keyser S?ze

New member
Dat is de voormalig publiekslieveling van de PSV-supporters zeer zeker.
Een kleine irritante zuignap met gangstermaniertjes die stoer doet voor de camera en vervolgens een potje staat te grienen. Kijk, hij heeft me geslagen.
Als Kazim hem een echt beuk geeft, dan gaat ie echt gestrekt en wordt ie per brancard afgevoerd.

Hehe, hij liet ook nog aan de camera zien waar hij geslagen zou zijn. Er was echter niets te zien dus waarschijnlijk heeft Kazim hem iets geduwd of zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zegt veel dat er werkelijk geen enkele beelden van zijn en tot dusver het geluid alleen van de voormalig PSV publiekslieveling komt. Ik gok dat Kazim helaas vrijuit gaat.
 

Jozsef

New member
Kunnen wij niet wat beelden manipuleren? Wie is er handig met filmpjes? Keff? Kom op jong, in het belang van je club.
 

Miramar

Well-known member
Zondag gewoon met een totaal ander elftal op het veld beginnen. Gio zal het goed neerzetten want Fredje is morgen weg.
 
Bovenaan