Filmtopic

Mario

Well-known member
Ik ben vooral geïnteresseerd in The zone of interest. Een film die het vooral moet hebben van het geluid. Bizar, een gelukkig gezinsleven pal naast alle ellende van de Holocaust.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben vooral geïnteresseerd in The zone of interest. Een film die het vooral moet hebben van het geluid. Bizar, een gelukkig gezinsleven pal naast alle ellende van de Holocaust.
Daar lees ik dan weer over dat het een vrij saaie film is. Ga ik liever de nieuwe Lanthimos kijken. Hetgeen ik zo ook ga doen, om een mislukte voetbalmiddag nog van een leuke avond te voorzien.
De amateurwedstrijd van vanmiddag was namelijk ook kut met peren, een saaie 0-0.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
In de Engelse media wordt Aaron Taylor-Johnson genoemd als de nieuwe James Bond.

Waarschijnlijk wordt het weer een restart, aangezien Bond dood ging in het laatste deel.
 

Friesland

Well-known member
Waarschijnlijk wordt het weer een restart, aangezien Bond dood ging in het laatste deel.
Niet per se. Ik bedoel, de James Bondfilms met Craig leken los te staan van de andere JB films.

De Craig James Bond leek geen idee te hebben wat Spectre of Blofeld was. Eigenlijk zou je die films moeten zien als een lange film van 11 uur. Een beetje zoals de Lord of the Riings films. Met name bij de eerste twee Craig JB films krijg je het gevoel dat ze onaf zijn.

Bij de andere JB films zijn er wel verwijzingen naar eerdere JB films, maar het is niet zo dat ze echt een vervolg zijn op de vorig film. Het zijn gewoon 20 losse films.
 
Bovenaan