Filmpjes/linkjes van internet

U.G.

Well-known member
Ik zit dan alleen maar te hopen dat die een keertje de verkeerde tegenkomt, maar goed, dat zal die dan weer niet op zijn kanaal zetten.

Hee fok jou mattie, hij is wel ALTIJD ready !

Neeee deze zoekt z'n tegenstanders wel heel zorgvuldig uit. Een mocro van ong 1.60, een Turkse jongen die nog geen 60 woog ( en wat mij betreft zelfs won ), die treitervloggers uit Zaandam. Allemaal van dat soort gastjes. Ik moet wel lachen, eerlijk is eerlijk.

Jaa ik moest mezelf tijdens de lockdown wel vermaken mensen :giggle:
 

Unregistere

Well-known member
Verkeersbordje in Den Haag:

Eh4fep4XgAEdVSo
 

U.G.

Well-known member
Hij is wel inventief ja :)

Limburg wordt wel een beetje hard aangepakt. En trouwens, little Havana ??

Dat wat bij de Belgen tussen haakjes staat klopt wel heel erg.
 

U.G.

Well-known member
Als je in de jaren 80 of 90 bent opgegroeid dan heb je vast de film ' A Bronx Tale ' voorbij zien komen. Het regiedebuut van De Niro. Deze kerel hier onderaan was daarin de hoofdrolspeler. De aangeboden rollen na deze film vlogen hem om de oren. De roem en het geld heeft ' m niet goed gedaan want crack- en heroinejunk, plus medeplichtigheid doodslag ( of dood door schuld, ik weet het niet ) -> lange gevangenisstraf in NY's beruchtste bajes. Wat roem niet kan doen met iemand die vrij wankel is.

Mooie interview. En ik moet ook zeggen: dat New Yorkse mimiek en accent plus vertelkunst blijft cool.

 

U.G.

Well-known member
Hij is goed he 😃

Deze kerel zat of zit bij Joe Rogan's podcast, en die ken ik weer van mma enz. Altijd wel lachen met die mafketel.
 
Bovenaan