Filmpjes/linkjes van internet

Unregistere

Well-known member
Zie jij de hond?

EgzTFBYXkAAFvsb
 

U.G.

Well-known member
Er zijn heus wel genoeg grote problemen in de wereld, noem het maar op : oorlogen, mensenhandel, armoede, terrorisme. Zeker ernstig allemaal, maar ondertussen duikt er een ander wel heel cruciaal probleem op : mensen die supersetjes doen op de sportschool, en daarmee wel 3 (!!!) toestellen bezet houden. Jaa..wat nou watercrisis in de wereld.

Gelukkig zijn er 'helden' , vooral in de randstad, die al in een vroege fase dit probleem hard aanpakken.

 

Fregge

Well-known member
Het is wel irritant, maar je kunt het laten gaan joh. Ik irriteer me in deze tijd meer aan de groepjes die samen bij 1 toestel staan en kijken hoe 1 aan het trainen is. Of mensen die hun toestel niet schoonmaken in deze tijd. Het is overigens een filmpje uit 2016.
 

U.G.

Well-known member
Die kerel doet dit voor de views, die heeft voor zijn vlog zo ondertussen ruzie gehad met half NL nu.

In dit soort sportscholen kun je je supersetjes wel beter buiten de 'spits' om doen. Die groepjes die je bedoelt zijn wel vaak studenten die net komen kijken. Als je ze aanspreekt zijn ze altijd toevallig net bezig aan hun laaste setje, dat wel 😊 Ik maak sowieso altijd 1st zelf schoon voordat ik ergens aan begin.
 

Abubakari

Well-known member
DON'T FUCK WITH ME WEET JE, WANT DAN GA IK in mijn auto drie keer hetzelfde verhaal aan mijn hond op de achterbank vertellen en maak ik me heel boos en dan ga ik in een speeltuin aan het klimrek hangen weetje, want je moet niet met mij fucken swa broer niggah.

Bloedlink, deze bro.

Jiskefet meets koot en bie 2016.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik zit dan alleen maar te hopen dat die een keertje de verkeerde tegenkomt, maar goed, dat zal die dan weer niet op zijn kanaal zetten.
 
Bovenaan