Filmpjes/linkjes van internet

Atreides

Well-known member
Bij een Boerka hadden de helden van de politie ongetwijfeld weer niet durven ingrijpen.

Verder een beetje dom van Anne Fleur om niet te luisteren ?n een agent uit te dagen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het van beiden kanten niet nodig om zo te handelen. Maar wel het risico van het vak als je agenten uitdaagt dat je wordt opgepakt.

Schijnen langdurig lastig te zijn geweest. Dus ingrijpen snap ik. Alleen gaat het voor die studenten opeens van nul tot honderd. Of dit nou helemaal proportioneel is... Wel het risico van openbare dronkenschap en niet weten wanneer je weg moet zijn.

Abubakari

Well-known member
Eigen schuld dikke bult, met je dronken reet irritant doen en iedereen tot last zijn, daar op aangesproken worden, verzocht worden te vertrekken, grote bek en de irritante muts uithangen te schreeuwen, wie niet horen wil moet maar voelen. Goeie les en voor goeie lessen word je student. Sowieso mag je vervelende zatlappen van mij best hard aanpakken.

Wel eens dat ze dit niet alleen bij 18 jarige meisjes moeten doen maar ook bij andere vervelo's.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eigen schuld dikke bult, met je dronken reet irritant doen en iedereen tot last zijn, daar op aangesproken worden, verzocht worden te vertrekken, grote bek en de irritante muts uithangen te schreeuwen, wie niet horen wil moet maar voelen. Goeie les en voor goeie lessen word je student. Sowieso mag je vervelende zatlappen van mij best hard aanpakken.

Wel eens dat ze dit niet alleen bij 18 jarige meisjes moeten doen maar ook bij andere vervelo's.

Helemaal mee eens. Dom wicht met haar "kom dan, kom dan, sla me dan!". Ja dan moet je niet gaan janken ls je even later met een knietje in je nek op de grond ligt.

PES5

Administrator
Forumleiding
En dat ging dus al 20 minuten zo. Eerder voor overlast gezorgd in een restaurant en daar een puinzooi van de toiletten maken en gasten lastigvallen plus eigenaar uitmaken voor van alles en nog wat.

En dan 20 minuten van dit geouwehoer en het dan nog gek vinden dat je een tik krijgt en opgepakt wordt.

De Guardia Civil had die telefoons ook nog uit hun kloeren geslagen.

SanMark.

Well-known member

Voor de verandering eens op 1 lijn met deze teksten.

En ik denk dat iedereen dat vind , maar volgende week bij ??n of ander demonstratie van buitenlandse jongeren zie je de politie weer als makke schaapjes langs de zijlijn staan, en daar zit de wrevel bij 80 a 90% van de mensen.

Unregistere

Well-known member

Zou wat zijn om met een Nederlandse artiest te doen, haha.

Paskal Jakobsen: ,, Hoever je gaat, heeft met afstand niks te maken. Hoogstens met de tijd. En ik weet niet hoe 't komt dat ik weg wil, maar 't treft me hard en zuiver en het houdt hardnekkig stand. Dus hier sta ik met een uitgestoken hand."

Maan: ,,Hij ziet m'n waarde, prioriteit. Zo kan het dus ook. Maakt van m'n kleuren z'n eigen schilderij. De meeste guys willen vrienden zien of vinden aandacht in de stad, de mijne houdt speciaal z'n avond vrij en wil het liefst met mij in bad."

Nielson: ,,Het is net of ik tegen een muur praat, doe ten minste alsof. We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan? Maar je maakt me kapot, waarom zou je dat doen?"

Suzan & Freek: ,,Je weet dat ik niet luister als je praat als dit en me raakt als dit en dan gaat. Zeg me dat het goed komt, geef me stukjes toekomst. Of moet ik je maar laten gaan?"

Snelle: ,,Ja, natuurlijk ben je bang voor de reünie. Misschien schil ik wel een appel op de reünie. Maar we zijn allebei volwassen op de reünie. Dus nu schudden we de hand op de reünie."

Borrie: ,,In de verte spreekt een stem, die ik herken van onze ruzies. Over kleine misverstanden, over grote desillusies. En ik hoor de kille klanken van jouw ingehouden woede. Maar wat kan ik meer dan janken, als ik dit niet kon vermoeden?"

Nick & Simon: ,,Je mag dan wel een meisje zijn, in plaats van breezer drink je droge witte wijn. Jij leert net de liefde kennen, ik had al vader kunnen zijn. Dit kan best mooi beginnen, maar het eindigt toch in pijn."

Kraantje Pappie: ,,Zeg de Stad van ik ben terug. Eerst even een pintje in de Pintelier, Jelmer zit nog steeds hier in de Pintelier. Maar zeg 'm ik ben terug, ik ben weer volledig in mijn zone en nog steeds zie ik ze vechten voor mijn troon."

Tino Martin: ,,En morgenochtend staat ze in de keuken, ontbijtje voor een strijder aan het maken en ze heeft gelijk. We zitten samen aan de tafel te genieten en ze stelt niet teveel vragen over gister en ze heeft gelijk."

Levert vast de nodige vreemde blikken op in de Intratuin, Primark of Ikea. :heinz:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bob Mollema: Nachtrust koelt mijn lichaam af, buiten staat het leven stil. Eindelijk kan ik ontwaken, in de omgeving die niemand wil

Unregistere

Well-known member
Wat een zak hooi joh, die Harry Mens. Laat die arme Kim Beumer gewoon niet eens uitpraten nadat hij haar een vraag stelde.

Terwijl Kim een topadvocate is!

Bovenaan