Unregistere
Well-known member
'Dit is echt niet ok?'
Nee, inderdaad, stel mutsen. Opflikkeren.
Ja, dat was ook bijzonder, dat ze dat riep. En maar doorfilmen.
'Dit is echt niet ok?'
Nee, inderdaad, stel mutsen. Opflikkeren.
De dolle Mina's hebben jarenlang voor deze aanpak gestreden.Raar gedrag van 'Anne-Fleur' tijdens de introweek: https://twitter.com/JeanPaulRison/status/1166463953733640193
Was de agent te hardhandig? Waarom staan de andere meisjes alleen te gillen en te filmen ipv te proberen hun vriendin tot kalmte te mannen? Veel vragen bij het zien van dit filmpje.
Ik heb nog nooit een openbaar dronken boerka gezien.Bij een Boerka hadden de helden van de politie ongetwijfeld weer niet durven ingrijpen.
Verder een beetje dom van Anne Fleur om niet te luisteren ?n een agent uit te dagen.
Ik heb nog nooit een openbaar dronken boerka gezien.
Dat komt omdat je nooit in de randstad bent.Ik heb nog nooit een openbaar dronken boerka gezien.
Ik vind het van beiden kanten niet nodig om zo te handelen. Maar wel het risico van het vak als je agenten uitdaagt dat je wordt opgepakt.
Eigen schuld dikke bult, met je dronken reet irritant doen en iedereen tot last zijn, daar op aangesproken worden, verzocht worden te vertrekken, grote bek en de irritante muts uithangen te schreeuwen, wie niet horen wil moet maar voelen. Goeie les en voor goeie lessen word je student. Sowieso mag je vervelende zatlappen van mij best hard aanpakken.
Wel eens dat ze dit niet alleen bij 18 jarige meisjes moeten doen maar ook bij andere vervelo's.
Eigen schuld dikke bult, met je dronken reet irritant doen en iedereen tot last zijn, daar op aangesproken worden, verzocht worden te vertrekken, grote bek en de irritante muts uithangen te schreeuwen, wie niet horen wil moet maar voelen. Goeie les en voor goeie lessen word je student. Sowieso mag je vervelende zatlappen van mij best hard aanpakken.
Wel eens dat ze dit niet alleen bij 18 jarige meisjes moeten doen maar ook bij andere vervelo's.
Goeie les en voor goeie lessen word je student.
Bob Mollema: Nachtrust koelt mijn lichaam af, buiten staat het leven stil. Eindelijk kan ik ontwaken, in de omgeving die niemand wil