Filmpjes/linkjes van internet

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is eigenlijk best zielig voor die jongen dat hij zo verongelijkt in het leven staat. Dan heb je zoveel geld en mede daardoor mogelijkheden om een leuk leven te hebben, zie je alsnog achter elke boom een vijand.
 

erka

Well-known member
Zit de laatste dagen af en toe te kijken naar de vulkaanuitbarsting op de Canarische Eilanden. Wat een geweld toch weer.

 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik stuitte vandaag op het fantastische twitteraccount 'How can I make this about me?'. Die komt met stip binnen op mijn lijstje met favorieten. Dit twitteraccount zet allerlei mensen in het zonnetje die een ster zijn om elke situatie alleen maar om zichzelf te laten draaien. Aanrader!

 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Ik stuitte vandaag op het fantastische twitteraccount 'How can I make this about me?'. Die komt met stip binnen op mijn lijstje met favorieten. Dit twitteraccount zet allerlei mensen in het zonnetje die een ster zijn om elke situatie alleen maar om zichzelf te laten draaien. Aanrader!

Dat is toevallig; afgelopen week ontdekte ik die. Ik ben met veel plezier zijn stream doorgescrold.
 
Bovenaan