Jozsef
New member
Wat ben je toch ook een bekrompen soepkip. Alsof een opvoeding valt of staat met een Facebook account. Dat je ze als Feyenoorder opvoedt is veel erger, maar gelukkig hebben ze geen Facebook
Bekrompen? Dat filmpje liegt toch niet? Laatst met die Lisa, is dat soms niet gebeurd? En tel daar nog honderden zaken bij op. Ik heb me er een beetje in verdiept, door wat recente gebeurtenissen hier waar niemand iets van weet.
Moet ik echt gaan uitleggen wat er hier laatst is gebeurd op groep 8? Dat doe ik dus niet. Maar wel met Facebook en Instagram dus. Mijn dochter koos er op een gegeven moment zelf voor om ermee te stoppen. Het was niets dan ellende onderling.
Dat jouw kids nog te klein zijn, wees blij. Enig idee wat er tegenwoordig op scholen wordt geadviseerd? Wij hebben hele gesprekken gehad erover gehad op school, maar ik ben weer bekrompen. Echt, soms kan je zo lomp zijn...
Maar de grote, wijze ervaren Satyr weet 't natuurlijk veel beter. Ik heb vakantie, ga hier ook niet verder op in. De groeten!
Laatst bewerkt: