Filmpjes/linkjes van internet

Max

Administrator
Forumleiding
Extra leuk zijn de actie waarbij de klager de reactie van klantenservice nog met al haar vrienden en familie gaat delen.
 

zwammy

Well-known member
Die reactie van WillemAlexander :D

Verder heeft ze natuurlijk wel een punt, het is nogal vreemd dat Nederland subsidie geeft aan iemand met zo'n wazige ideeen
 

Fabian

Active member
Half Nederland duikt erop. En ze reageert op iedereen.

Briljant dit. Ze is nog steeds bezig.
 

Fabian

Active member
Waar gaat het eens eigenlijk over?

Ze beweerde dat Nederlanders nazi's zijn. Dat wij concentratiekampen hebben gebouwd, Anne Frank hebben vermoord e.d.

Dat dus. Amerikaanse domheid. Vervolgens ging heel Nederlands twitter erop los.
 

Maasveld

Well-known member
Ze beweerde dat Nederlanders nazi's zijn. Dat wij concentratiekampen hebben gebouwd, Anne Frank hebben vermoord e.d.

Dat dus. Amerikaanse domheid. Vervolgens ging heel Nederlands twitter erop los.

Goeiendag zeg, dan mis je toch ook behoorlijk wat dingen in je bovenkamer.
 

Fabian

Active member
Ik heb me er wel mee vermaakt. Op een gegeven moment zat ze allemaal Nederlanders voor nazi uit te maken en te blokkeren haha. Ze is er een aantal uur zoet mee geweest. Haar meest gelezen reactie: Fuck off!!!

Ze heeft haar keutel inmiddels wel wat ingetrokken.
 

Jozsef

New member
Dat heeft het recente verleden helaas al bewezen. Mijn twee kinderen (12 en 16) zitten overigens ni?t op Facebook. Toch iets gelukt in de opvoeding.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Toch iets gelukt in de opvoeding.

Wat ben je toch ook een bekrompen soepkip. Alsof een opvoeding valt of staat met een Facebook account. Dat je ze als Feyenoorder opvoedt is veel erger, maar gelukkig hebben ze geen Facebook
 
Bovenaan