Filmpjes/linkjes van internet

Shayman

New member
Dat kan, maar iedereen is vrij om er anders over te denken.

Ik ben anders wel verdomd blij dat mijn ouders het niet wilden hebben op die leeftijd (zelfs gewoon niet zolang ik thuis woonde) want anders had ik wel een hoop ellende in inkt gehad. Nu heb ik het wel aardig ingehaald maar wel met zaken die ik belangrijk en mooi vind ook die 1e en dat is al bijna 20 jaar terug.

Maar een meisje van 15 en ook nog zonder een volledige focus laten tattoe?ren vind ik niet echt normaal maar dat is weer mijn mening.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben anders wel verdomd blij dat mijn ouders het niet wilden hebben op die leeftijd (zelfs gewoon niet zolang ik thuis woonde) want anders had ik wel een hoop ellende in inkt gehad. Nu heb ik het wel aardig ingehaald maar wel met zaken die ik belangrijk en mooi vind ook die 1e en dat is al bijna 20 jaar terug.

Maar een meisje van 15 en ook nog zonder een volledige focus laten tattoe?ren vind ik niet echt normaal maar dat is weer mijn mening.
Jij hoort waarschijnlijk dan ook niet in de categorie waar dat meisje in valt.
Het klinkt veel mensen misschien vreemd in de oren maar heel veel minder begaafde kinderen van die leeftijd mogen van hun ouders wel een schilderijtje. Juist omdat het verder niet zo veel gevolgen heeft en de kinderen er op latere leeftijd ook veel minder problemen mee hebben. Juist omdat ze minder begaafd zijn.
 

Shayman

New member
Jij hoort waarschijnlijk dan ook niet in de categorie waar dat meisje in valt.
Het klinkt veel mensen misschien vreemd in de oren maar heel veel minder begaafde kinderen van die leeftijd mogen van hun ouders wel een schilderijtje. Juist omdat het verder niet zo veel gevolgen heeft en de kinderen er op latere leeftijd ook veel minder problemen mee hebben. Juist omdat ze minder begaafd zijn.

Wel in een soortgelijk spectrum ook al ben ik niet minder begaafd maar ik kan mijn sociale beperkingen heel goed verbergen.
 

Eresd?g?

Banned
Tatoeages zijn tegenwoordig toch ook vrij makkelijk te verwijderen? Zit misschien zelfs in sommige zorgpolissen.
 

leo1949

Well-known member
Wie neemt er nou tattoos als het mooi was werd je er wel mee geboren maar dat gebeurt nog steeds niet.
Je kan na het overlijden van die tattoos nog wel leuke lampenkapjes laten maken.
 

Keyser S?ze

New member
Tatoeages zijn tegenwoordig toch ook vrij makkelijk te verwijderen? Zit misschien zelfs in sommige zorgpolissen.

Ik vind die hele tattoo-hype eerlijk gezegd nogal potsierlijk. Vooral dikke huisvrouwen met zo'n kontgewei zien er niet uit.

En ik mag hopen dat ik mijn zorgpremie niet betaal om ??n of andere loser die er achter komt dat een tattoo toch niet zijn/haar ding is een dure behandeling te laten ondergaan.
 
Bovenaan