FIFA-Ranglijst en UEFA-ranglijst voor nationale elftallen

Friesland

Well-known member
Noem me dom en na?ef maar ik verwacht dat we ons alsnog kwalificeren voor t WK. Zolang de juiste man maar wordt gevonden voor de positie van bondscoach. Geen de Boer of Jans svp maar bijvoorbeeld een persoonlijkheid als Koeman, van Gaal of Ten Cate.

En je Portugal ontloopt bij de loting van de play-offs...
 

JFK

Well-known member
Noem me dom en na?ef maar ik verwacht dat we ons alsnog kwalificeren voor t WK. Zolang de juiste man maar wordt gevonden voor de positie van bondscoach. Geen de Boer of Jans svp maar bijvoorbeeld een persoonlijkheid als Koeman, van Gaal of Ten Cate.

Je bent dom.
 

Tobcoach

New member
Ik heb trouwens het idee dat de landelijke pers meeleest op dit forum. In dit topic werd de nieuwe ranglijst als eerste geplaatst en gedurende de dag werd deze lijst door meer media overgenomen: VI, AD, NOS, Nu, etc. etc. :proost:
 

Eresd?g?

Banned
Ik heb trouwens het idee dat de landelijke pers meeleest op dit forum. In dit topic werd de nieuwe ranglijst als eerste geplaatst en gedurende de dag werd deze lijst door meer media overgenomen: VI, AD, NOS, Nu, etc. etc. :proost:
Dus nu weet de hele wereld dat ik dom ben? Lekker is dat.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
FIFA-Ranglijst en UEFA-ranglijst voor nationale elftallen

Toch die voorzetten blijven geven, slim ben je niet.
 

JMD

Well-known member
Noem me dom en na?ef maar ik verwacht dat we ons alsnog kwalificeren voor t WK.

Ik zie ons ook nog wel 2e worden in de groep (mits idd bv Van Gaal als coach), of we ons dan plaatsen voor het WK hangt af van wie je loot in de PO...
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb trouwens het idee dat de landelijke pers meeleest op dit forum. In dit topic werd de nieuwe ranglijst als eerste geplaatst en gedurende de dag werd deze lijst door meer media overgenomen: VI, AD, NOS, Nu, etc. etc. :proost:

Ik kan me herinneren dat toen we nog het topic 'Nederlandse voetballers in het buitenland' bijhielden onze lijst of de statistieken daaruit regelmatig verscheen in andere media.
 

Fenerium

Member
Noem me dom en na?ef maar ik verwacht dat we ons alsnog kwalificeren voor t WK. Zolang de juiste man maar wordt gevonden voor de positie van bondscoach. Geen de Boer of Jans svp maar bijvoorbeeld een persoonlijkheid als Koeman, van Gaal of Ten Cate.

Als je koste wat het kost het WK wenst te halen dan is Louis de enige logische optie. Koeman pluk je niet zomaar weg bij Everton en tja Ten Cate... die zie ik meer een rol aannemen als assistent net als bij Barca destijds.

Van Gaal als bondscoach met dus Ten Cate als assistent.
 

Eresd?g?

Banned
Als je koste wat het kost het WK wenst te halen dan is Louis de enige logische optie. Koeman pluk je niet zomaar weg bij Everton en tja Ten Cate... die zie ik meer een rol aannemen als assistent net als bij Barca destijds.

Van Gaal als bondscoach met dus Ten Cate als assistent.
Eindelijk een inhoudelijke reactie. Van Gaal heeft aangegeven geen interesse te hebben. Ziet er dus sombertjes uit. Toch blijf ik hoop houden. Drie vrij eenvoudige thuispotjes en uit Wit Rusland moet te doen zijn. Dan hopen op gunstige play-offs tegenstander. Als coach? Doe desnoods Co Adriaanse ofzo. Advocaat interim totdat Koeman t wil oppakken?
 
Bovenaan