Feyenoord in Europa

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Roma staat 11e op de UEFA-ranking. Marseille staat 38e. Om maar eens iets te noemen. Roma is echt wel sterker.

Dat zag je ook wel, wat Abu ook al zei. Als je er iets boven gaat hangen was Marseille echt heel zwak voor een thuisploeg.
Zegt precies niets over dit seizoen.

Geloof me nou, we pakken die cup.
 

erka

Well-known member
Zegt precies niets over dit seizoen.

Geloof me nou, we pakken die cup.

Zeker geloof ik je! Feyenoord maakt heus wel goede kans in de finale. Verder ook heel erg boeien maar ga me niet vertellen dat Marseille verreweg de sterkste overgebleven ploeg was want dat is gewoon onzin. Zo bleek ook wel. Feyenoord was over twee wedstrijden gewoon de betere.
edit: 180 minuten wellicht wat overdreven :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker geloof ik je! Feyenoord maakt heus wel goede kans in de finale. Verder ook heel erg boeien maar ga me niet vertellen dat Marseille verreweg de sterkste overgebleven ploeg was want dat is gewoon onzin. Zo bleek ook wel. Feyenoord was over twee wedstrijden gewoon de betere.
edit: 180 minuten wellicht wat overdreven :)

25 mei weten we wie de sterkste overgebleven ploeg was.
 

BlauwVinger

Well-known member
Gefeliciteerd Feyenoorders!

Deze boeiende clash speelde zich af op het snij- en wrijfvlak van efficiënt en effectief voetbal.

Efficiënt voetbal is het gewenste resultaat bereiken met een minimum aan inspanning. Effectief voetbal is een hoger resultaat bereiken met dezelfde inspanning.

Feyenoord inspireert na vanavond om deze stelling te he(r)rijken...

Inmiddels sprak ik via Viber je co-secondant cq soul brother van mijn/ons boek. Noem een land en hij zag er Feyenoord uit. Albanië was nog een blinde vlek. Wat een fantastisch vooruitzicht!
 

Miramar

Well-known member
Deze boeiende clash speelde zich af op het snij- en wrijfvlak van efficiënt en effectief voetbal.

Efficiënt voetbal is het gewenste resultaat bereiken met een minimum aan inspanning. Effectief voetbal is een hoger resultaat bereiken met dezelfde inspanning.

Feyenoord inspireert na vanavond om deze stelling te he(r)rijken...

Inmiddels sprak ik via Viber je co-secondant cq soul brother van mijn/ons boek. Noem een land en hij zag er Feyenoord uit. Albanië was nog een blinde vlek. Wat een fantastisch vooruitzicht!
Het T-shirt waar je over sprak zal nu wel gedrukt worden...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh en we blazen ook maar gelijk de meeting weer nieuw leven in. O.a. oudgedienden Jozsef, Fabian en (hopelijk) Inhethoekje komen 25 mei naar Rotterdam. Jullie zijn allemaal van harte welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
En dan heb je de finale in een stadion van het formaat Heracles....
Ik was wel benieuwd, maar het stadion is formaat Euroborg, capaciteit 22.000. Dat is wel doodzonde, je zou Camp Nou ook wel vol krijgen voor deze finale denk ik. Een stadion waar maar 22.000 mensen in kunnen voor een EC finale, dat is wel een denkfout bij de UEFA geweest.
 

Maasveld

Well-known member
Ik was wel benieuwd, maar het stadion is formaat Euroborg, capaciteit 22.000. Dat is wel doodzonde, je zou Camp Nou ook wel vol krijgen voor deze finale denk ik. Een stadion waar maar 22.000 mensen in kunnen voor een EC finale, dat is wel een denkfout bij de UEFA geweest.
Ik denk dat de UEFA zelf niet de enige is die heeft onderschat dat het toernooi toch wel redelijk aanslaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

ALenstra

Well-known member
Net als in 2017 staat Jose Mourinho in een Europese finale tegen een Nederlandse tegenstander. Toen was het de mannen tegen de jongens.
Benieuwd hoe het straks gaat.
 

Mario

Well-known member
Geen idee hoe sterk Roma is, maar Manchester united was in 2017 volgens mij wel beter. Mourinho is echter onnavolgbaar. Wel een mooi affiche, en in een finale kan het alle kanten op.

Feyenoord heeft tot op heden al haar gespeelde finales gewonnen, inclusief de wereldbeker.
 
Bovenaan