Dynamo Kiev, Sparta Praag, Kuban Krasnodar, Besiktas, AS Roma, Manchester United, Fenerbahce, Manchester City, Napoli, Sjakhtar Donetsk, Trencin, Rangers, Young Boys, Dinamo Zagreb en Wolfsberger AC.
Dit zijn alle tegenstander waar Feyenoord de afgelopen 10 jaar van verloren heeft in Europa. Als we even Roma, United, City en Napoli buiten beschouwing laten en de andere 11 vergelijken met het volgende rijtje:
Drita, Luzern, Elfsborg, Maccabi Haifa, Slavia Praag, Union Berlin, Partizan Belgrado, Slavia Praag en Marseille.
Buiten de eerste drie gekeken; niemand die mij wijs kan maken dat de elf van het eerste rijtje sterker zijn dan de 5 van het laatste rijtje. En dat zet de prestatie van Feyenoord in het juiste perspectief. Tuurlijk is de Conference League geen Champions League, dat snapt iedereen. Maar het gaat me echt te ver om dit toernooi weg te zetten als een Jut & Jul competitie, als je puur kijkt naar de tegenstanders die we hebben gehad en verslagen. Het is een prestatie van formaat en ik ben er ongelooflijk trots op.