Feyenoord in Europa

Maasveld

Well-known member
Schijnt knock out te zijn gegaan en weer te lopen. Lag er wel wat vreemd bij.

Ik krijg wel de indruk dat je een aardige splitsing hebt tussen de mensen die hier zin in hebben en de mensen die gewoon lekker een biertje willen drinken.
Was het de Ajax-supporter?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schijnen gisteravond en vannacht flink wat kleine groepjes Feyenoordsupporters te grazen zijn genomen. Was er al bang voor.
 

erka

Well-known member
Kon je op wachten. Als je als Feyenoorder in de stad met een van de zwaarste hooligans van Europa denkt overal veilig te zijn ben je naief.
 

Mario

Well-known member
Leuk naar het voetbal. Dit soort reisjes kan je maar beter overslaan, of gewoon met de bus naar het stadion, en na de wedstrijd weer meteen terug naar Rotterdam.
 

ALenstra

Well-known member
Tja, je weet van te voren dat je risico's loopt. Zeker als je door de stad gaat paraderen in de kleuren van je club.
 

Mario

Well-known member
Op zich is Marseille een mooie stad, ik ben er ook geweest. Je moet daar echter wel je spullen in de gaten houden, zeker als je daar komt voor een voetbalwedstrijd.
 

ALenstra

Well-known member
Marseille is inderdaad een leuke stad met een eigen sfeer. Was er in oktober 2017 voor OM-Guimaraes. Viel me op dat bijna elke fan van OM een witte of lichtblauwe trainingspak aanhad.
 

erka

Well-known member
Op zich is Marseille een mooie stad, ik ben er ook geweest. Je moet daar echter wel je spullen in de gaten houden, zeker als je daar komt voor een voetbalwedstrijd.

Het ergste tuig van Frankrijk woont in Marseille (en Lyon). Nog erger dan in de banlieus in Parijs. Vergeleken daarmee is zelfs de grootste Feyenoord-hooligan een schatje.
 

Batigoal

Well-known member
Het ergste tuig van Frankrijk woont in Marseille (en Lyon). Nog erger dan in de banlieus in Parijs. Vergeleken daarmee is zelfs de grootste Feyenoord-hooligan een schatje.
Daarom moet je ook als toerist in het centrum en op de boulevard langs de zee blijven. Dan is er echt helemaal niks aan de hand.
 

Forza AZ

Well-known member
Tja, je weet van te voren dat je risico's loopt. Zeker als je door de stad gaat paraderen in de kleuren van je club.
Als je tegen dit soort beruchte clubs speelt, dan moet je inderdaad je clubshirt e.d. niet dragen in de stad en je een beetje rustig gedragen. Dan zien ze het verschil niet tussen een voetbalsupporter en een toerist en is de kans klein dat je in de problemen komt.
 

Hankie

Well-known member
Klopt maar veel van deze muppets lopen in de stone island polo's dus zijn makkelijk te vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kon je op wachten. Als je als Feyenoorder in de stad met een van de zwaarste hooligans van Europa denkt overal veilig te zijn ben je naief.

Zal allemaal best en ik zag de ellende al aankomen, maar ik wens dit niet normaal te vinden.
 

Mario

Well-known member
Hoe staat het inmiddels met de voetbalkoorts heren Feyenoorders?

Veel succes vanavond 👍
 
Bovenaan