Feyenoord in Europa

Miramar

Well-known member
0-2 misschien kleine deuk voor Marseille?


Donderdag zal toch anders worden. Ik denk toch dat hun 70% meer kans hebben op de finale.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk je nu werkelijk dat het wat uitmaakt voor donderdag as?

De uitslag is niet fijn voor de flow waar ze eerst nog wel in zaten. Er zitten genoeg rustdagen tussen deze wedstrijd en donderdag. Speelde we woensdag, dan had je wellicht een klein voordeel gehad.

0-2 misschien kleine deuk voor Marseille?

Donderdag zal toch anders worden. Ik denk toch dat hun 70% meer kans hebben op de finale.

Ze laten iig zien dat ze niet ongenaakbaar zijn. Gaat een lastige klus worden, maar ik zie wel kansen. Ik ben wel het met je eens dat de kans groter is dat zij doorgaan naar de finale. Alleen hebben we dit seizoen keer op keer laten zien dat we Europees een hoger niveau halen dan in de eredivisie.
 

gevegt

Well-known member
Als Feyenoord compact speelt en niet te ver naar voren, geef ik ze wel een kans.
Het blijft oppassen met die snelle aanvallers.
 

Makanaky

Well-known member
Had ik graag willen luisteren maar toem ik hoorde dat Daniëlle Kliwon met haar kinderachtige Benzema-ophemeling te gast zou zijn, heb ik hem gauw uitgezet. Anders altijd een prima podcast mits het panel niet louter uit 'Amsterdammers' bestaat, dan gaat 'ie ook af.

Samenvattinkje, of een goeie grap van Thomése, ook prima.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben na een paar minuten van de aflevering van Hard Gras na de Klassieker definitief afgehaakt wat betreft die podcast. Zonde, het was een best aardige podcast. Mits ze een beetje normale bezetting hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Onnodig. Die kun je ook altijd live of terugkijken op YouTube. Gezien Slot altijd een goed verhaal heeft kijk ik die ook regelmatig. De spanning begint wel toe te nemen.
 
Bovenaan