Bron?Nou, er is al een dode gevallen en de beelden uit Marseille zijn weer geweldig
Nou, er is al een dode gevallen en de beelden uit Marseille zijn weer geweldig
Gewoon flesje jijMijn glazen pul zegt dat ik bier moet halen.
Dat heb je toch een vrouw voor?Ik trek het ook nauwelijks meer.
Dit is gewoon godslastering mods!Gewoon flesje jij
Jankerd, morgen als Til gescoord heeft wil ik aanbeden worden als de verlosser.Dit is gewoon godslastering mods!
Alleen als je knalpotten open plopt!Jankerd, morgen als Til gescoord heeft wil ik aanbeden worden als de verlosser.
PrimaAlleen als je knalpotten open plopt!
Nou, ik weet niet of die man er beter van af is gekomen als hij het overleefd heeft.
Natuurlijk is dat zo. Het gevaar is echter dat ze er allemaal onder lijden als de harde kern van die Fransen even los gaat.Schijnt knock out te zijn gegaan en weer te lopen. Lag er wel wat vreemd bij.
Ik krijg wel de indruk dat je een aardige splitsing hebt tussen de mensen die hier zin in hebben en de mensen die gewoon lekker een biertje willen drinken.
Natuurlijk is dat zo. Het gevaar is echter dat ze er allemaal onder lijden als de harde kern van die Fransen even los gaat.
Net alsof er in Noord Europa geen prikkers zijn.Zal na afloop van de wedstrijd wel gevaarlijk zijn als Nederlander om in Marseille over straat te lopen. In Rome toen ik er was, was het ook niet echt veilig. Oppassen met de Zuid-Europese prikkers.
Net alsof er in Noord Europa geen prikkers zijn.
Ah, weer die buitenlanders.In toenemende mate, maar niet zo specifiek rond voetbal.