Feyenoord in Europa

ALenstra

Well-known member
Volgens mij moeten kaarten voor Barnsley geen probleem zijn. Echter bij Liverpool gaat het moeilijk worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk dit. Vandaag is de dag dat de kaarten voor de Europa League in de verkoop gaan. Van tevoren een heel gedoe met dat je je als groep aan kunt melden enzo. Ligt warempel het hele systeem eruit. Stelletje falers, elke keer weer.
 

Hankie

Well-known member
Ongelooflijk dit. Vandaag is de dag dat de kaarten voor de Europa League in de verkoop gaan. Van tevoren een heel gedoe met dat je je als groep aan kunt melden enzo. Ligt warempel het hele systeem eruit. Stelletje falers, elke keer weer.
Kpn is partner h?. Die heeft storing
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Wat een afgang, bij de bekerfinale ging het ook al zo vaag.
Feyenoord heeft gewoon bezuinigd op het systeem en te weinig serverruimte ingekocht
 

Nik

Member
Onbegrijpelijk weer. Er konden 32.000 seizoenkaarthouders kaarten bestellen vandaag. Als er nou een vrije verkoop was en er zaten 200.000 man achter de pc voor tickets, dan begrijp ik het nog, maar dit is toch wel heel slecht. Ze hebben van te voren nog de mogelijkheid gegeven aan groepen om zich aan te melden, dus van de 32.000 zaten in principe vooral de hoofdboekers achter de pc, en nog crasht zo'n systeem. Waarom kan het niet gewoon zoals het was, in de rij bij de Primera ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik was zaterdag wel een van de gelukkigen met een kaartje. Vanavond dus geen stress voor mij. Geen idee of het geholpen heeft, maar een ICT-er was bij ons de hoofdboeker. Die krijgt dus een paar mooie biertjes van mij.

Wat klopt er eigenlijk van het verhaal vanuit Manchester dat Feyenoord verplicht is om 5% van de totale stadioncapaciteit beschikbaar te stellen ondanks dat er minder kaarten worden verkocht? Handelt onze directie in strijd met de UEFA regels?
 

Joost

Well-known member
Wat klopt er eigenlijk van het verhaal vanuit Manchester dat Feyenoord verplicht is om 5% van de totale stadioncapaciteit beschikbaar te stellen ondanks dat er minder kaarten worden verkocht? Handelt onze directie in strijd met de UEFA regels?
Dit staat er in de regels;

Home clubs must make at least 5% of the total approved UEFA capacity of their stadium available exclusively to visiting supporters, in a segregated, safe area.

Het zal er om gaan wat de approved capacity is. Ik zou zeggen dat het de hele capaciteit is en dan zou Man Utd wel recht hebben op 2578 kaarten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doet onze directie dus handig om in strijd met de UEFA regels te handelen. Zo kom je inderdaad wel beter erop te staan bij de UEFA...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inmiddels zijn ongeveer de helft van de kaarten verkocht. Weer ??n groot drama allemaal. Maar het is gelukt! Vak QQ weliswaar, maar na al dit gedoe vooral blij dat we kaarten hebben.
 

RickPSV

Active member
Die El Hankouri mag nu toch wel vaker spelen of niet? Hoe die speelde tegen Excelsior zie ik berghuis niet doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die El Hankouri mag nu toch wel vaker spelen of niet? Hoe die speelde tegen Excelsior zie ik berghuis niet doen.

Die speelde echt enkel mee voor FC El Hankouri de minuten dat hij in mocht vallen. Een leuke attractie voor het publiek, maar nog geen re?le optie voor heel veel speelminuten.
 
Bovenaan