Feyenoord in Europa

De Wolf

Well-known member
Dit is niet waar. De UEFA deelt alleen straffen uit voor dingen die in het stadion gebeuren. Wat er verderop in de stad gebeurt heeft de UEFA niets mee te maken.

En als Feyenoord fans in het thuisvak terecht zouden komen, kan dat ook Feyenoord niet aangerekend worden, omdat de thuisclub dan z'n kaartverkoop niet op orde heeft gehad.

Ik heb zo het idee dat de UEFA ons twee jaar geleden maar al te graag uit het toernooi wou hebben na het gebeuren in Rome.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik heb zo het idee dat de UEFA ons twee jaar geleden maar al te graag uit het toernooi wou hebben na het gebeuren in Rome.
Dat zou best kunnen, maar een straf uitdelen voor iets wat buiten het stadion gebeurd kunnen ze nu eenmaal niet. Daar wordt in beroep (bij het CAS bijvoorbeeld) direct korte metten mee gemaakt.
 

inhethoekje

Active member
Feyenoord ligt onder het vergroot glas bij de UEFA, buiten het stadion kunnen ze niks doen maar ze waren maar al te blij dat er een banaan op het veld werd gegooid, flikker bij ons 1 aansteker op het veld en we hangen , bij een andere club liggen er 50 langs de zijlijn maar dat zal sneller met de mantel der liefde worden bedekt met een lullige boete.

Maar goed,de hersenlozen zullen wel weer een mars organiseren omdat ze geen kaartje kunnen kopen omdat het stadion is gehalveerd.

Wordt echt schijtziek van dat kutvolk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alle seizoenkaarthouders die willen, die kunnen een kaartje kopen. Er zijn maar zes duizend minder kaarten dan seizoenkaarthouders.
 

inhethoekje

Active member
De stadionverboden hebben geen scc, die gaan al jaren gewoon naar binnen met een gekochte kaart, dus tel uit wat er tussen zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord in Europa [2016/17]

Feyenoord in Europa [2016/17]

Dan pist dat volk gewoon terecht naast de pot. Gewoon voor Europese thuisduels enkel aan seizoenkaarthouders en geregistreerde leden van Het Legioen kaarten verkopen. Al weet ik niet of die laatste categorie voldoende is geregistreerd. De kaarten die nu over zullen blijven na verkoop aan seizoenkaarthouders, dat zal toch met name kaarten voor de tweede ring zijn.
 

De Wolf

Well-known member
fDx_dcb9a_l.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
Vervelende loting voor als je het qua fans rustig wilt houden. Natuurlijk wel fantastisch om tegen dit soort ploegen te mogen spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vervelende loting voor als je het qua fans rustig wilt houden. Natuurlijk wel fantastisch om tegen dit soort ploegen te mogen spelen.

De uittrips naar Istanbul en Kiev (aanname) zullen eerder gevaarlijk voor Feyenoord supporters zijn als omgekeerd. Koevermans kan tevreden zijn. Verder zullen ze in Manchester ook niet bang worden van Feyenoord supporters.
 

Forza AZ

Well-known member
Zorya speelt deze keer thuis in Odessa wordt gemeld op het forum van Bert Kassies door iemand uit Oekra?ne.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is dan jammer. Kiev daar heb je genoeg rechtstreekse vluchten naar en Odessa dan moet je overstappen. Uit mijn hoofd ook niet met gunstige overstaptijden.
 

Pascallovic

Well-known member
Veel plezier heren. Ik wil niet beweren dat het een mooie stad is, maar voor een voetbalreisje is er niks mis mee. Ik hoop dat het een beetje rustig blijft en dat het gewoon een mooie ervaring wordt zonder gerotzooi.
 
Bovenaan