Feyenoord hoopt op verre tegenstanders of tegenstanders met buscombi mg: Ongelooflijk dat dat soort onze club leidt.
Vooral ongelooflijk dat je eigen club dit soort maatregelen denkt te moeten nemen om de club te beschermen tegen een deel van de eigen aanhang.Feyenoord hoopt op verre tegenstanders of tegenstanders met buscombi mg: Ongelooflijk dat dat soort onze club leidt.
Het probleem is de mogelijkheden van het Nederlandse strafrecht, wanneer een meldingsplicht en hogere straffen zou worden ingevoerd ondervang je het probleem beter. Wat ze dan buiten het stadion doen is de zorg van de politie.
Het probleem is de mogelijkheden van het Nederlandse strafrecht, wanneer een meldingsplicht en hogere straffen zou worden ingevoerd ondervang je het probleem beter. Wat ze dan buiten het stadion doen is de zorg van de politie.
Klopt, maar als je als club bij de UEFA aangeeft dat er niemand mee mag blijf je tenminste uit de problemen.Een groep gaat toch
Klopt, maar als je als club bij de UEFA aangeeft dat er niemand mee mag blijf je tenminste uit de problemen.
Dit is niet waar. De UEFA deelt alleen straffen uit voor dingen die in het stadion gebeuren. Wat er verderop in de stad gebeurt heeft de UEFA niets mee te maken.Helaas is dat niet helemaal waar. Ook als je als club niemand formeel meeneemt en er komen wat idioten opdraven die in feyenoordshirt oid rotzooi uithalen krijgt de club alsnog de schuld. Dan strooit de UEFA al heel snel met forse boetes en lange schorsingen. Gezien onze voorgeschiedenis zouden we bij de minste ellende zo maar eens een jaar of twee uitsluiting uit Europa kunnen krijgen bij weer een stelletje hersenlozen.
In Nancy ging het wel vooral op de thuisvakken mis en kwamen er op de uitvakken ook mensen zonder kaartje door de slechte organisatie. Daar zijn wij ook hard voor gestraft.
Gewoon geen uitsupporters meenemen.
Daarom alles beter regelen. Zorgen dat niemand de dans ontspringt mocht het mis gaan.Ja, lekker is dat. Van Gudde mag ik al niet op mijn eigen plaats staan bij de Europese thuiswedstrijden in de Kuip. Wil jij me ook nog eens een mooi tripje door de neus boren.
Daarom alles beter regelen. Zorgen dat niemand de dans ontspringt mocht het mis gaan.
Daarom alles beter regelen. Zorgen dat niemand de dans ontspringt mocht het mis gaan.