Mario
Well-known member
Dan zal de vraagprijs niet zo hoog zijn.Die is al 26 jaar dood.
Dan zal de vraagprijs niet zo hoog zijn.Die is al 26 jaar dood.
Wel grappig, al die hypocriete Feyenoord fans die moord en brand schreeuwen over Tadic of Antony maar het gedrag van Gimenez nu goed praten.Gimenez, die zich vervolgens vreselijk aanstelde.
Die gozer kreeg een kaatsebal ik vang je al twee keer op zijn arm. Je kunt hem geven. Hoeft niet.Wel grappig, al die hypocriete Feyenoord fans die moord en brand schreeuwen over Tadic of Antony maar het gedrag van Gimenez nu goed praten.
Kunnen een voorbeeld aan Jamel nemen.
Je vraagt je wel af waarom spelers dit nog doen met die 150 camera’s die overal bovenop staan, want je zet jezelf vooral voor lul met dit soort gedrag.
Verder sneue bak voor Feyenoord, Roma beter en verdiend gewonnen maar tot de 89’ minuut gewoon halve finalist, dan is het wel zuur.
Hoorde ook nog iets over hands en penalty voor Feyenoord of was dat niks? Roma kreeg vorige week ook zo’n aangeschoten hands waar je niks aan kunt doen penalty, of was deze toch weer anders?
Geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen, maar dus anders dan waarvoor Roma in de Kuip eentje kreeg?een kaatsebal ik vang je al twee keer
Via een Romeinse arm tegen een Feyenoorder aan en weer terug op duezelfde Romeinse arm. Ongelukkig denk ik...Geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen, maar dus anders dan waarvoor Roma in de Kuip eentje kreeg?
Als ze consequent waren een penalty.maar ja niks aan te doen.Geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen, maar dus anders dan waarvoor Roma in de Kuip eentje kreeg?
Flipperkastbal waarbij eerst de Feyenoorder (Szymanski) de bal op z'n arm kreeg, waarna de bal op de arm van de Romein kwam. Ze stonden ongeveer 30 centimeter van elkaar af, niks aan de hand dus.Geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen, maar dus anders dan waarvoor Roma in de Kuip eentje kreeg?
Szymanski kreeg hem toch op zijn hoofd? Maar verder heb je gelijk, was niks aan de hand. Terecht geen strafschop.Flipperkastbal waarbij eerst de Feyenoorder (Szymanski) de bal op z'n arm kreeg, waarna de bal op de arm van de Romein kwam. Ze stonden ongeveer 30 centimeter van elkaar af, niks aan de hand dus.
In 1ste instantie kreeg de Romein 'm niet op z'n arm, in 2de instantie Szymanski wel op z'n arm toch?Szymanski kreeg hem toch op zijn hoofd? Maar verder heb je gelijk, was niks aan de hand. Terecht geen strafschop.
Op een paar heel goedkope vrije trappen in de eerste helft na, zag Taylor (of de VAR) het allemaal wel goed. Kaarten waren terecht en strafschopmomenten waren er geen.
Ik zie het moment niet terug in de samenvatting, dus kan hem zo snel niet terugkijken. Zou zomaar kunnen dat je gelijk hebt hoor. Voor mijn gevoel kopte Szymanski hem op de arm van die Roma speler en ontstond er daarna een flipperkast. Maar dat maakt het ook geen strafschop.In 1ste instantie kreeg de Romein 'm niet op z'n arm, in 2de instantie Szymanski wel op z'n arm toch?
Dan heb je nog mazzel, want vaak speel je maar 1x om 18.45...Vier keer om 21:00. Wat een rottijden zijn dat.
Wel gunstig schema op het oog.
Ik vind 21:00 een betere tijd dan 18:45..Vier keer om 21:00. Wat een rottijden zijn dat.
19:30 past dan perfect ertussenIk vind 21:00 een betere tijd dan 18:45..
Dat sowieso in het geval FeyenoordDat zijn CL tijden, volgend jaar dan maar gewoon weer EL of Conference League?