Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Waar PSV begint met het op papier lastigste duel begint Feyenoord met het op papier eenvoudigste. Winst is dus noodzakelijk.

Hup Feyenoord!
 

Abubakari

Well-known member
Met een goed voorgevoel neem ik aan. In deze vorm kun je best een dikke (3 a 4-0 of meer) uitslag neerzetten. Celtic is ook maar een beperkte ploeg, net iets beter dan Rangers misschien.
Veel plezier in elk geval. Ga je er heen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met een goed voorgevoel neem ik aan. In deze vorm kun je best een dikke (3 a 4-0 of meer) uitslag neerzetten. Celtic is ook maar een beperkte ploeg, net iets beter dan Rangers misschien.
Veel plezier in elk geval. Ga je er heen?
Dankje! Inderdaad met een goed gevoel. Of we inderdaad zo dik gaan winnen dat weet ik niet. En ik sla Celtic wel wat hoger aan dan Rangers, gelet ook op hun onderlinge verhouding in de Schotste competitie. Celtic werd in de laatste tien jaar negen keer kampioen. Celtic heeft best een aardige ploeg, met vooral voorin een aantal gevaarlijke Aziaten. Desalniettemin denk ik dat wij normaal gesproken beter zijn dan hen en we dus zeker thuis moeten winnen. Erg benieuwd of ons team ook op een podium als dit en tegen een betere tegenstander net zo goed kan voetballen als de afgelopen paar wedstrijden in de competitie.

Ik ga er niet naartoe. Ik kom in principe niet meer in de Kuip door bekende redenen. Elke keer als ik daar kom en geconfronteerd wordt met een aantal idioten daar, heb ik gelijk twee weken geen zin meer in Feyenoord.
 

Pieros

Active member
Dankje! Inderdaad met een goed gevoel. Of we inderdaad zo dik gaan winnen dat weet ik niet. En ik sla Celtic wel wat hoger aan dan Rangers, gelet ook op hun onderlinge verhouding in de Schotste competitie. Celtic werd in de laatste tien jaar negen keer kampioen. Celtic heeft best een aardige ploeg, met vooral voorin een aantal gevaarlijke Aziaten. Desalniettemin denk ik dat wij normaal gesproken beter zijn dan hen en we dus zeker thuis moeten winnen. Erg benieuwd of ons team ook op een podium als dit en tegen een betere tegenstander net zo goed kan voetballen als de afgelopen paar wedstrijden in de competitie.

Ik ga er niet naartoe. Ik kom in principe niet meer in de Kuip door bekende redenen. Elke keer als ik daar kom en geconfronteerd wordt met een aantal idioten daar, heb ik gelijk twee weken geen zin meer in Feyenoord.

Naast de paar goede Aziaten vind ik de Deen O’Riley een goede speler op het middenveld. Ik ben benieuwd hoe hij speelt vanavond.

Jammer dat je niet meer in De Kuip komt. Is er iets specifieks gebeurd?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer dat je niet meer in De Kuip komt. Is er iets specifieks gebeurd?
Ja en nee. Vijftien jaar een seizoenkaart gehad en de laatste jaren gemerkt dat ik en een deel van de rest van het Legioen uit elkaar gegroeid zijn. Ik voel me helemaal niet meer op mijn gemak tussen de rondgaande ponypackjes, de scheldpartijen en het ontzettende haantjesgedrag. En ook al heb ik me persoonlijk nooit heel onveilig gevoeld, ik heb door de jaren heen inderdaad wel wat dingen zien gebeuren waar ik me absoluut niet mee wil identificeren. En elk bezoek aan de Kuip geeft me niet de indruk dat dergelijke wanpraktijken tot het verleden horen. Gelet op de daders van toen en de gelijkenissen met veel Kuipgangers van nu.

Het ligt voor een groot deel aan mezelf hoor. Ik ken genoeg (leuke) mensen die nog tweewekelijks met veel plezier naar de Kuip gaan. Voor mij zijn echter andere dingen in mijn leven belangrijk geworden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat zijn drugs?

Ja sorry, word ook een dagje ouder he?😀
Ja van die kleine envelopjes met cocaïne erin. Is echt geen gezicht joh, die worden dan rondgedeeld op de tribune en dan zie je van die kortgeschoren koppies met een sleutel een snuivje nemen en een heel stoer gezicht trekken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar gauw weer on topic. Succes en veel plezier Feyenoorders.
Dank! Heb er echt zin in. Kan een mooi avondje worden, denk ik.

De o19 heeft vanmiddag alvast het goede voorbeeld gegeven door de leeftijdsgenoten van Celtic met 3-0 te verslaan.
 
Bovenaan