Torenhoog favoriet voor de titel.Feyenoord start zondag als favoriet?
Torenhoog favoriet voor de titel.
Dan pas?Brrr in maart kan die fontein nog erg koud zijn…
Dan pas?
Februari en winterbanden onder de kar.
Miet, gewoon genoeg bier drinken.Brrr in maart kan die fontein nog erg koud zijn…
Miet, gewoon genoeg bier drinken.
Elke Feyenoorder die ik ken is inmiddels in totale staat van euforie. Maar ik ben dan wel benieuwd hoe jij (of iemand anders die ook gekeken heeft) nu kijkt naar dit Feyenoord. Is het echt zo goed of kijken we door een roze bril?Prima pot van Feyenoord!
Grootste zege sinds Dag Liepaja in 1995 ofzo.
Laat dat 'ofzo' maar weg.... September 1995. Uit 0-7, thuis 6-0 (of andersom)... En ook toen 3 dagen later tegen PSV in Eindhoven, het werd 3-0 voor PSV doordat 1) Ronaldo (de echte ) het op zijn heupen had en 2) Een aantal Feyenoord van De Kromme afwilde en het gewoon liet lopen (zoals fantastisch te lezen was in De Coolsingel bleef leeg van Hugo Borst...Prima pot van Feyenoord!
Grootste zege sinds Dag Liepaja in 1995 ofzo.
Elke Feyenoorder die ik ken is inmiddels in totale staat van euforie. Maar ik ben dan wel benieuwd hoe jij (of iemand anders die ook gekeken heeft) nu kijkt naar dit Feyenoord. Is het echt zo goed of kijken we door een roze bril?
Jammer.Niet gekeken, 2e helft AZ gezien omdat dat spannender was (en vermoedelijk een heel stuk slechter....). Dus kan daar niks van zeggen.
Als je vorige week en deze week naast elkaar legt lijkt het mij wat wisselvallig.Is het echt zo goed of kijken we door een roze bril?
Als je vorige week en deze week naast elkaar legt lijkt het mij wat wisselvallig.
Was het vorige week echt zo slecht of kijk ik dan door een zwarte bril?
Vorige week was vooral de eerste helft heel erg slecht. Te weinig intensiteit, te weinig durf, te weinig voetbal. Vandaag het tegenovergestelde. En ja, er zit een verschil tussen Lazio en Sturm Graz. Maar dat zegt me niet zoveel. Kijk alleen al naar de uitslagen in deze poule. Sturm Graz won thuis van Midtjylland, wat vandaag dan weer met 5-1 van Lazio won.Als je vorige week en deze week naast elkaar legt lijkt het mij wat wisselvallig.
Was het vorige week echt zo slecht of kijk ik dan door een zwarte bril?