Feyenoord in Europa

JMD

Well-known member
Balen dat Feyenoord hier niet wint, zeker na die 0-2. Want met een zege had je hier een grote stap kunnen zetten richting overwinteren in de EL. Nu kan je zelfs nog 4e worden, want iedereen lijkt op 4 punten te gaan komen. Feyenoord heeft dan wel nog 2 thuisduels te gaan, maar 1 ervan is tegen Lazio.
 

Miramar

Well-known member
Achterlijk weer dat domme weggeven van de voorsprong. Maar met een kluns als Pedersen in je team is weer teleurstelling dat de overhand heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt hele slechte tweede helft. Wel balen dat die donkerrode kaart niet werd getrokken. Dan had je hem gewonnen. Volgende week moet echt heel veel beter.
 

Miramar

Well-known member
Echt hele slechte tweede helft. Wel balen dat die donkerrode kaart niet werd getrokken. Dan had je hem gewonnen. Volgende week moet echt heel veel beter.
Zo schuif je ieder keer de volgende wedstrijd naar voren dat het weer beter moet. Ik heb het idee dat het vastzit qua mogelijkheden. Sommige spelers snappen het ook niet helemaal heb ik het idee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo schuif je ieder keer de volgende wedstrijd naar voren dat het weer beter moet. Ik heb het idee dat het vastzit qua mogelijkheden. Sommige spelers snappen het ook niet helemaal heb ik het idee.

Dramaqueen. Moeten we dat artikel voor Ajacieden er maar bij pakken voor jou.
 

Batigoal

Well-known member
Echt hele slechte tweede helft. Wel balen dat die donkerrode kaart niet werd getrokken. Dan had je hem gewonnen. Volgende week moet echt heel veel beter.
Eerste helft toch ook niet echt overtuigend? Je komt op 0-2 via een klutsgoal en een twijfelachtige penalty. Uiteindelijk is dan 2-2 een prima resultaat in een Europese uitwedstrijd. En in deze rare groep ligt nog alles open.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We gaan het de komende weken zien.

Vrees dat het nog wel vaker mis zal gaan. Hopelijk valt het mee tot de winterstop. Alleen naar de toekomst toe zit er echt voldoende potentie in.

Eerste helft toch ook niet echt overtuigend? Je komt op 0-2 via een klutsgoal en een twijfelachtige penalty. Uiteindelijk is dan 2-2 een prima resultaat in een Europese uitwedstrijd. En in deze rare groep ligt nog alles open.

Eerste helft was ook heel slecht ja. Geen enkel moment lekker in de wedstrijd gezeten. Die penalty was wat mij betreft vrij duidelijk. Elleboog omhoog brengen en het lichaam zijwaarts kantelen zodat die elleboog echt richting de bal gaat. Hele domme actie van de speler. Eindresultaat is niet slecht, maar een 0-2 voorsprong weggeven is echt heel slecht. Verder ook zonde, want Lazio krijgt Sturm en Midden Jutland nog thuis voor het slotduel in De Kuip. Dan had je met een overwinning nu een serieuze stap richting groepswinst kunnen zetten. Sowieso is het iedere wedstrijd weer van groot belang om coëfficiënten te pakken zodat je in de toekomst zo gunstig mogelijk gaat loten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na een goed begin een zwakke fase en 0-1 achter. Kom op nou!

Jezus, Trauner. Die moet erin.
 
Bovenaan