Zo schuif je ieder keer de volgende wedstrijd naar voren dat het weer beter moet. Ik heb het idee dat het vastzit qua mogelijkheden. Sommige spelers snappen het ook niet helemaal heb ik het idee.Echt hele slechte tweede helft. Wel balen dat die donkerrode kaart niet werd getrokken. Dan had je hem gewonnen. Volgende week moet echt heel veel beter.
#slotoutZo schuif je ieder keer de volgende wedstrijd naar voren dat het weer beter moet. Ik heb het idee dat het vastzit qua mogelijkheden. Sommige spelers snappen het ook niet helemaal heb ik het idee.
Zo schuif je ieder keer de volgende wedstrijd naar voren dat het weer beter moet. Ik heb het idee dat het vastzit qua mogelijkheden. Sommige spelers snappen het ook niet helemaal heb ik het idee.
We gaan het de komende weken zien.Dramaqueen. Moeten we dat artikel voor Ajacieden er maar bij pakken voor jou.
Eerste helft toch ook niet echt overtuigend? Je komt op 0-2 via een klutsgoal en een twijfelachtige penalty. Uiteindelijk is dan 2-2 een prima resultaat in een Europese uitwedstrijd. En in deze rare groep ligt nog alles open.Echt hele slechte tweede helft. Wel balen dat die donkerrode kaart niet werd getrokken. Dan had je hem gewonnen. Volgende week moet echt heel veel beter.
We gaan het de komende weken zien.
Eerste helft toch ook niet echt overtuigend? Je komt op 0-2 via een klutsgoal en een twijfelachtige penalty. Uiteindelijk is dan 2-2 een prima resultaat in een Europese uitwedstrijd. En in deze rare groep ligt nog alles open.