Feyenoord in Europa

Pascallovic

Well-known member
Nou ja, er zijn afspraken over wie de penalty's neemt en schijnbaar staat Gimenez niet op 1. Gelet op die penalty wellicht te overwegen om het wel te doen overigens. Maar het is wel terecht dat Kokcu niet blij is met hoe het gegaan is. Echter kun je dat ook professioneel intern bespreken en niet voor de camera.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, er zijn afspraken over wie de penalty's neemt en schijnbaar staat Gimenez niet op 1. Gelet op die penalty wellicht te overwegen om het wel te doen overigens. Maar het is wel terecht dat Kokcu niet blij is met hoe het gegaan is. Echter kun je dat ook professioneel intern bespreken en niet voor de camera.

Precies. Of als men blijft doorvragen downplayen. Daarnaast moeten we die penaltylijst ook wel heroverwegen. Die penalty’s van Kökçu waren niet feilloos, terwijl Gimenez en Danilo volgens mij een vrij aardige penalty in huis hebben en daarbij ook goede statistieken opgebouwd.
 

De Wolf

Well-known member
Het maakt niet uit hoe ver jullie dan zijn. Dit PSV is kansloos in topduels... Wordt gewoon weer 0-3 ofzo.
De lamme tegen de blinde?

Feyenoord doet het in de competitie aardig goed maar lijkt net op het PSV van na de zomer 1998
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vitesse op zijn slechtst, Emmen, RKC en Go ahead Eagles. Eén serieuze tegenstander en daar laat Feyenoord direct punten liggen. Ik waardeer je optimistische inslag, maar soms overdrijf je ook wel eens.
Eerst maar eens kijken hoe het er na PSV uit, Twente thuis en AZ uit voor staat.
Weet ik. Maar Max zei "Zou alleen fijn zijn als je tussendoor ook punten pakt." Met 13 uit 15 vind ik dat we in de competitie tot nu toe voldoen aan die oproep. Ik heb ook op dit forum al een aantal keer gezegd dat deze selectie tijd nodig heeft en dat het nog maanden duurt alvorens ik verwacht dat we het volledige potentieel gaan zien. Dat het tot die tijd overleven is en een kwestie van punten sprokkelen. Ik ben echt niet blind voor dat wat niet goed gaat. Ik vind het alleen niet nodig om bij elke tegenslag of slechte wedstrijd te reageren alsof m'n halve familie is omgekomen bij een brand. Maar desondanks zeg ik ook echt wel als het niet goed is. Dit was mijn eerste tweet tijdens de wedstrijd gisteravond bijvoorbeeld:

 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat was een prima aanval. Weer wat geluk in de afronding, maar de één-twee was heel fraai.
 
Bovenaan