Feyenoord in Europa

PES5

Administrator
Forumleiding
Slot heeft zijn elftal slecht voorbereid. Ik had het begrepen als Feyenoord hier compacter was gaan staan. Lazio heeft een ijzersterk middenveld en backs staan hoog (daarom ook veel ruimte daar.) Het lijkt wel alsof ze daar vooraf niet naar hebben gekeken. Dat mag je Slot aanrekenen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Enige pluspuntje vind ik Patrik Walemark, die ook al in de eerste helft onze beste man was. Die jongen maakt serieuze stappen. Mooi om te zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Enige pluspuntje vind ik Patrik Walemark, die ook al in de eerste helft onze beste man was. Die jongen maakt serieuze stappen. Mooi om te zien.

Klopt. Vooral de eerste minuten goed, daarna zakte hij ook weg. Nu begint hij ook weer goed hoor.

Je ziet aan hem dat talenten een half jaar nodig kunnen hebben. Dat zou ook voor een aantal zomeraanwinsten kunnen gelden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt. Vooral de eerste minuten goed, daarna zakte hij ook weg. Nu begint hij ook weer goed hoor.

Je ziet aan hem dat talenten een half jaar nodig kunnen hebben. Dat zou ook voor een aantal zomeraanwinsten kunnen gelden.
Pas 20 he. En anderhalf jaar geleden nog op amateurniveau. Dat half jaar aanpassen was zo logisch. Alleen was men ongeduldig omdat hij 3,5 miljoen heeft gekost en de winteraankoop was. Maar ik heb echt een grenzeloos vertrouwen in die jongen. Op alle vlakken wordt hij elke week zichtbaar beter en beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pas 20 he. En anderhalf jaar geleden nog op amateurniveau. Dat half jaar aanpassen was zo logisch. Alleen was men ongeduldig omdat hij 3,5 miljoen heeft gekost en de winteraankoop was. Maar ik heb echt een grenzeloos vertrouwen in die jongen. Op alle vlakken wordt hij elke week zichtbaar beter en beter.

Zeker niet gek. Die is echt als een raket gegaan. Maar zo’n Paixao speelde vorig seizoen op het tweede niveau Brazilië. Lopez onderkant MLS. Bullaude subtop Argentinië. Wieffer eerste divisie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeker niet gek. Die is echt als een raket gegaan. Maar zo’n Paixao speelde vorig seizoen op het tweede niveau Brazilië. Lopez onderkant MLS. Bullaude subtop Argentinië. Wieffer eerste divisie.
Precies, dus het heeft tijd nodig. Trust the process.
 

Max

Administrator
Forumleiding
13 uit de mogelijke 15 in de Eredivisie. Wat dat betreft toch weinig te klagen?

Klopt. Met wat meer geluk waren dat er zelfs 15 geweest. Zelfs meer dan vorig seizoen. Alleen had je toen een lastiger programma.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt. Met wat meer geluk waren dat er zelfs 15 geweest. Zelfs meer dan vorig seizoen. Alleen had je toen een lastiger programma.
Vaak zat punten verloren in uitwedstrijden zoals RKC en Eagles. Wat dat betreft vond ik het boven verwachting, gelet op alle mutaties. Hopelijk zondag van het lastige Sparta winnen en je hebt gewoon een uitstekende start.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vaak zat punten verloren in uitwedstrijden zoals RKC en Eagles. Wat dat betreft vond ik het boven verwachting, gelet op alle mutaties. Hopelijk zondag van het lastige Sparta winnen en je hebt gewoon een uitstekende start.

Zeker. Ik ben benieuwd hoever we zijn als we tegen PSV spelen. Vorig jaar een knap tactisch kunststukje van Slot.
 

JMD

Well-known member
Zeker. Ik ben benieuwd hoever we zijn als we tegen PSV spelen. Vorig jaar een knap tactisch kunststukje van Slot.
Het maakt niet uit hoe ver jullie dan zijn. Dit PSV is kansloos in topduels... Wordt gewoon weer 0-3 ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het maakt niet uit hoe ver jullie dan zijn. Dit PSV is kansloos in topduels... Wordt gewoon weer 0-3 ofzo.

Nou ja, vorig seizoen hebben we op die uitoverwinning en die overwinning thuis tegen AZ nauwelijks een pot tegen het linkerrijtje gewonnen.
 

Abubakari

Well-known member
13 uit de mogelijke 15 in de Eredivisie. Wat dat betreft toch weinig te klagen?
Vitesse op zijn slechtst, Emmen, RKC en Go ahead Eagles. Eén serieuze tegenstander en daar laat Feyenoord direct punten liggen. Ik waardeer je optimistische inslag, maar soms overdrijf je ook wel eens.
Eerst maar eens kijken hoe het er na PSV uit, Twente thuis en AZ uit voor staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb je op zich gelijk in, maar tegen dat soort tegenstanders heeft Feyenoord vaak genoeg punten laten liggen. Heerenveen thuis was ook gewoon ongelukkig. Ik geloof dat Opta sinds hun metingen nog niet zoveel reddingen als die van Noppert hadden geregistreerd.

Maar je weet inderdaad beter waar je staat na de reeks tegen PSV uit, AZ uit en Twente thuis. Vorig jaar wonnen we daar inclusief de returns een wedstrijd van, speelde we twee keer gelijk en verloren we drie keer. Interessant om te zien wat we dit jaar kunnen. Van de bank kunnen we in ieder geval meer brengen. Zoveel invallers die echt de ploeg kunnen versterken hadden we vorig jaar echt niet.
 
Bovenaan