Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Waarom is het voor jou geen probleem als Theo Maassen zo'n grove grap maakt maar ben je wel diep verontwaardigd als Kralinger iets veel minder ergs zegt over Ronaldo?
Omdat Maassen het niet alleen als keiharde grap bedoeld en een prof is. Je gaat er bewust naar toe en kunt weten dat hij niet al te zachtzinnig is.

Kralingen wenst een speler een blessure toe. Dat vind ik niet erg netjes.
Er waren tijden op dit forum dat je er met pek en veren voor uitgegooid werd.

Oja, ik heb gezien dat je zelfcensuur hebt toegepast. Blijkbaar had je zelf ook wel door hoe idioot je vergelijking was, maar dit geheel off topic.
 

Abubakari

Well-known member
Welke zelfcensuur? Die post staat er nog steeds.

Waarom is het voor jou geen probleem als Theo Maassen zo'n grove grap maakt maar ben je wel diep verontwaardigd als Kralinger iets veel minder ergs zegt over Ronaldo?

Ik vind het toch raar dat je je om het ??n zoveel drukker maakt dan om het ander. Ondanks dat ik weet wie/wat de functie van een cabaretier is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Kralingen wenst een speler een blessure toe.

Technisch gezien was Ronaldo er uit toen Kralinger dit riep dus was hij al geblesseerd. Ik vond het ook wat smakeloos maar goed, als dat de norm op DVK wordt kunnen we er beter mee ophouden.

Er waren tijden op dit forum dat je er met pek en veren voor uitgegooid werd.

Nou ben ik persoonlijk blij dat we dat hysterische beleid achter ons gelaten hebben.
 

Makanaky

Well-known member
Cabaret is een ander topic voor. Vanavond mogen P? en Rinus het clubseizoen op grandioze wijze afsluiten. Haaildoal oetverkocht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan