Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kaarten gescoord voor Opeth en voor Devin Townsend. Dat zijn mooie vooruitzichten!
 

DeftonesJP

New member
Ik ga met wat gasten die nooit naar concerten gaan naar Crystal Fighters, die waren wel tof op Werchter en lijken me een mooie band voor de leek. Verder ga ik in november naar Meshuggah. Dat is iets minder geschikt voor de leek.
 

Makanaky

Well-known member
Heel mooi, memorabel, goed en afwisselend hoor, Neil Young (3,5 uur!) met m'n pa. Maar die Ziggodome is mij gewoon te groot. Zo ver weg dat ik soms het idee had naar een DVD'tje te kijken. Zittend een concert beleven ga ik trouwens ook nooit aan wennen.
 

inhethoekje

Active member
Heel mooi, memorabel, goed en afwisselend hoor, Neil Young (3,5 uur!) met m'n pa. Maar die Ziggodome is mij gewoon te groot. Zo ver weg dat ik soms het idee had naar een DVD'tje te kijken. Zittend een concert beleven ga ik trouwens ook nooit aan wennen.

Ik stond in de zaal, het geluid in ZiggoDome is echt goed,en je bent zo bij de bar.
Persoonlijk vond ik het minder dan een paar jaar terug in Antwerpen, maar aan de andere kant, hij is op leeftijd dus wat zeur ik, doe het maar, op die leeftijd 3,35 minuten (volgens mijn broer, Neil speelde langer als Bruce, die speelde nl op het Malieveld 3,5 uur) spelen en gelukkig trokken de jonkies om hem heen hem af en toe weer wat omhoog, vond zijn begeleidingsband Promise of the Real nl erg goed.

Die rookruimte slaat nergens op, goeiedag zeg, zo,n mooi pand en niet eens een normaal afzuigsysteem, ik heb buiten mijn eigen peuken er denk ik 40 van andere gerookt.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Festivals en concerten

Ik heb erg genoten. Ik stond ook in de zaal. Ik was met mijn ouders mee. Toch ook maar eens Neil in het echt zien. Sommige stukjes vond ik wat langdradig (Monsanto Years) en de opbouw van nummers vond ik niet optimaal. Verder een erg gaaf concert. Veel mooie nummers gehoord en sommige gemist. Met Neil weet je wat je wel en niet krijgt. Muzikaal was het allemaal prima, maar je hoeft niet te verwachten dat hij ook nog wat tegen het publiek zegt. De Promise of the Real was inderdaad prima. Verder was het schijnbaar een historisch avond gezien het het langste optreden was van Neil zonder Crosby Stills & Nash. Daarnaast begreep ik dat hij al 6 jaar niet meer Change Your Mind op zijn setlist had gehad.

Maar 3,5 uur op de benen staan ging mij niet zo lekker af. Ik had vrijdagavond een verrekening of irritatie in mijn kuitspier opgelopen. Dus het ging allemaal niet zo soepeltjes.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Wat Neil wel goed heeft gedaan is het akoestische op het begin zetten, in Antwerpen deed hij dat in het midden en dan zakt het euforische iet wat weg als hij daarvoor 1 uur heb staan rammen op een gitaar.
 

zwammy

Well-known member
Ondanks dat de laatste grap wel een stuk over de rand was was Theo Maassen weer subliem.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het ging erover dat wanneer je de eensgezindheid van de ziekte van cruijff zag, het klappen in de 14e minuut dit zo mooi om te zien was dar er best wat meer ajacieden kanker konden krijgen.

Hmm, ik kan me niet voorstellen dat ik er met pak 'm beet v Hanegem wel om had kunnen lachen maar goed, hij zal verder wel grappig zijn denk ik.
 

zwammy

Well-known member
Nee, was wel weer leidend naar het grote doel van de voorstelling maar was gewoon te hard. Verder was hij weer ouderwets.
 

zwammy

Well-known member
Het was het einde dus daarna kwam het applaus van de voorstelling. Maar de tendens bij het napraten was wel hetzelfde gevoel als dat ik had.
 

Abubakari

Well-known member
Het ging erover dat wanneer je de eensgezindheid van de ziekte van cruijff zag, het klappen in de 14e minuut dit zo mooi om te zien was dar er best wat meer ajacieden kanker konden krijgen.

Stel dat ??n van de DVK PSV'ers deze "grap" hier had gemaakt, hoe enorm was de verontwaardiging dan geweest?

Ik vind het trouwens ook een lelijke misser van Maassen.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, ga ervan uit dat er dan wel een bannetje komt. Het is echt niet erg om grof te zijn maar deze was gewoon een stuk te ver.
 

Abubakari

Well-known member
Waarom is het voor jou geen probleem als Theo Maassen zo'n grove grap maakt maar ben je wel diep verontwaardigd als Kralinger iets veel minder ergs zegt over Ronaldo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan