Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Moeders de vrouw hahasnif. Zit nu dit topic pas te lezen, maar waarom zou je geen grappen over kanker mogen maken, wat een onzin.

Abubakari

Well-known member
Bij ons is dat in september en oktober, elke week feest, veel verjaardagen rond die tijd.

Of is dat wat anders?

SuikerBrood

Well-known member
Dit weekend op Welcome to the Village geweest. Een knus klein festival met goed eten (dat is belangrijk :duim:) en leuke sfeer. Aanradertje.

Susa

New member
Susa heeft het weer heel prettig gehad op de Zwarte Cross wat voor 100% procent het meest relaxte festival van Nederland is.

Kwal bands was het allemaal niet veel maar Birth of Joy is best lekker natuurlijk. De Reaggeaweide blijft ook fijn:duim:

DeftonesJP

New member
Dat lijkt me dus een vreselijk festival. Als ik naar een plek ga waar het krioelt van 200.000 mensen dan wil ik minstens een paar epische bands zijn. Gek genoeg zijn die er nooit op de zwarte cross. Misschien ga ik teveel voor de affiches op festivals maar dat lijkt me dus helemaal niks.

DeftonesJP

New member
Nee precies. Ik vind de vibe op een festival echt wel tof maar alle andere ongemakken neem ik enkel voor lief omdat er hele toffe momenten tegenover staan.

SuikerBrood

Well-known member
Sfeer op de Zwarte Cross is echt prima. Twee keer geweest en erg genoten. Je gaat in principe niet primair voor de bands.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan