Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost

Well-known member
Was er alleen op vrijdag. Deel je analyse grotendeels.

Ilse & Co. was muzikaal redelijk, maar saai. Gary Clark was een prettige, relaxte ervaring. Bastille was fijn. Bear's Den had duidelijk de rustige platen in het begin van de gig gezet. Naarmate die show vorderde ging het iets meer up tempo, en begon het mij meer en meer te boeien. James Bay boeide me niet. De Staat was met afstand het muzikale hoogtepunt, en dat Rocco met het balkenshirt van NEC stond te spelen vond ik hilarisch. De Peppers waren wel goed, maar moeten begrijpen dat een Festival show betekent dat je minder moet jammen en meer bekendere platen moet spelen. Ik denk dat 75.000 man zich afvroegen waarom ze Under the Bridge niet gehoord hebben...

Een dag later had hij het Telfort shirt aan.

Niet alleen Under the Bridge. Ook Road Trippin', Otherside, Around the World bijvoorbeeld. Er zat veel te weinig van Californication in hun set.
Maar wel The Adventures of Rain Dance Maggie.
 

delmaestro

Well-known member
Ja precies!

Ikheb zelf drie keer de Peppers live gezien, en zelfs nog nooit Otherside live mogen horen.

Ik kan maar een reden bedenken, en dat is dat Klinghoffer de virtuositeit van Frusciante niet overal voldoende kan overbrengen. Dan kies je voor meer platen van zijn eigen sound die meer en meer voorhanden zijn hoe langer hij bij de band zit.

Maar toch... Under the Bridge, die staat in elk lesboek. Die moet hij toch tot in de puntjes beheersen...
 

Abubakari

Well-known member
Ik ook:rumcolaa:

Van de 3 Pinkpops waar ik geweest ben sowieso de geweldigste. Zonder vriendinnen met 6 of 7 man, enorm gelachen en gezopen (en drugsfree was het ook niet) en ook nog een prima line up voor een Pinkpop. Hallo Venray, PJ Harvey, Buffalo tom, Pearl Jam, Soundgarden, Lou Reed, the Cult en david Byrne, dat is toch wel erg vet voor Pinkpop.
Blijk je ook nog bij een legendarisch optreden geweest waarvan bepaalde PJ fans al 25 jaar balen dat ze daar niet bij waren. ;)

eerste keer (1990) was ook best wel aardig met oa Red Hot Chili Peppers en Nick Cave en verder nog oa Urban dance Squad en Black Crowes.
Die van 1991 was dan de minste denk ik.
Happy Mondays
Lenny Kravitz
Living Colour
Joe Jackson
An Emotional Fish
Luka Bloom
Primus
Tr?ckener Kecks
Walter Trout Band
The Tragically Hip

Eigenlijk alleen Primus als echte topper wat mij betreft, al was Lenny ook wel okay.
 

Susa

New member
Was ik ook al, vooral het optreden van The Cult was lachen met een ge?motioneerde Smeets op het podium die de band sommeerde te stoppen:jerry:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Festivals en concerten

Thanks! Jij ook! Hopelijk valt het mee met het weer. Hier is het vooralsnog perfect.

Begint pas vanavond te regenen. Morgen is er 12 mm regen voorspeld. Ik hoop niet dat dat echt gaat vallen. Dat is best veel. Tot straks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan