Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

A345

New member
Tot 5 jaar terug prima aan verdiend. Daarna de feeling met de muziek e.d. kwijt geraakt omdat ik zelf (bijna) niet meer naar feesten ga en toen gestopt met op het opkopen van tickets.

Daarnaast is er ook meer wantrouwen ontstaan toen je gewoon barcodes kon door verkopen. In de tijd dat er nog echte tickets waren was het prima te doen om leuke winsten te maken.

Kan in principe nog steeds natuurlijk, maar je ziet dat door de opkomst van sites als Ticketswap en I'm In meer mensen wachten met het kopen van hun tickets, omdat ze niet later erachter willen komen dat ze teveel hebben betaald.

Overigens vind ik Ticketswap echt een waanzinnige uitvinding in ieder geval.
 

Maasveld

Well-known member
Bij de beslissende play-off wedstrijd van VVV tegen RKC in 2007 waren er ook verschillende van die opkopers die de kaarten voor het veelvoudige aanboden. Toen die jakhalzen met naam en toenaam op internet aan de schandpaal werden genageld was het gauw afgelopen met die onzin.
 

Jozsef

New member
Overigens ligt dit wel in de lijn der verwachting, 25 jaar na "het optreden".

DVK dagje van maken maar. Ik ben er sowieso bij. :duim:
 

inhethoekje

Active member
Als hij Neil er nog aan kan toevoegen ga ik er heen.


Neil Young
Pearl jam
Foo Fighters
Radiohead.

Daar heb ik wel wat geld voor over.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als hij Neil er nog aan kan toevoegen ga ik er heen.


Neil Young
Pearl jam
Foo Fighters
Radiohead.

Daar heb ik wel wat geld voor over.

Met die headliners ga ik ook serieus overwegen om een weekend te gaan. Alhoewel de rest van het programma meestal erg tegenvalt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij Neil er nog aan kan toevoegen ga ik er heen.

Neil Young
Pearl jam
Foo Fighters
Radiohead.

Daar heb ik wel wat geld voor over.

Neil schijnt hij dus te willen met de jubileum editie te willen. Als dan Adele komt, dan zal er een run op de kaarten zijn als je de gekte zag met die concerten in Ziggo.
 

inhethoekje

Active member
Joszef
Jamel
Miramar
Max
inhethoekje.

Kan een leuke groep worden want ik zie er nog wel meer gaan met deze lineup.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan