SanMark.
Well-known member
Dat is het erge ik heb het gewoon via Intents gekocht op de dag dat het in de verkoop ging.
Dat lijkt me heel discutabel.
Dat is het erge ik heb het gewoon via Intents gekocht op de dag dat het in de verkoop ging.
Nee dat ook niet, zulke dingen schijnen ook te zijn gebeurt bij Supremacy .
En wat ga je er nu aan doen ?
Onweer op Pinkpop 2014 oogde ook dreigend. Wat me destijds wel irriteerde was het opengetrokken blik vol zogenaamde kenners die overal riepen hoe onverantwoord het wel niet was van de organisatie om niet af te lasten en te evacueren, maar vrolijk te wachten en vervolgens Metallica het festival te laten hervatten.
De organisatie deed het enige juiste: de menigte bijeenhouden. Pinkpop wordt gehouden op een groot open veld, een voormalige renbaan. Dat gehele veld stond bol van de bliksemafleiders, elke mast, elk podium, en speakertoren is er mee uitgerust. Rondom het festivalterrein is het overal dicht bebost. Pinkpop besloot om iedereen op het terrein te houden, gehurkt in de massa, met overal een veilige afstand van ca. 50 meter tot de torens met bliksemafleiders. Ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren als ze in plaats daarvan ge?vacueerd hadden. 80.000 man de bossen in sturen zonder co?rdinatie, en dat noemen die frikandellenexperts verantwoord. Hulde aan de Pinkpop organisatie voor het juiste handelen, en het oproepen tot kalmte in plaats van paniek zaaien. Dat de lucht daarna optrok en Metallica waardig kon afsluiten, was een beloning daarvan.
Dat gezegd hebbende: vrijdag weer Pinkpop. Woehoe!
Jan Smeets opent Pinkpop door iedereen even welkom te heten in de beste toeristische regio ter wereld.:duim:
http://nos.nl/artikel/2097811-parkstad-beste-toeristische-bestemming-ter-wereld.html
Kan ie even zeggen waar hij zn drugs haalt
Wat ben ik blij dat ik daar niet tussen sta.
Wat ben ik blij dat ik daar niet tussen sta.
Ja als ik met 20 pinten op naar de Ikea ga op zaterdagmiddag heb je ook kans dat het meevalt.
Ja als ik met 20 pinten op naar de Ikea ga op zaterdagmiddag heb je ook kans dat het meevalt.