Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Als je gewoon zorgt dat Metal je favoriete muziek is, dan is het allemaal niet zo duur.
 

DeftonesJP

New member
Eens, wat dat betreft ben ik blij dat ik ook veel bands check die veel kleiner zijn. Mijn nadeel is echter dat ik een beperkt aantal bands tot in den treure luister en dat ik niet heel veel verschillende dingen luister. Dat is concerttechnisch niet echt handig. Aan de andere moet een concert iets aparts en leuks zijn, geen routine.
 

DeftonesJP

New member
Ha ha ik ken dan ook niemand die meer (herrie) luistert dan jij. Elk jaar sta ik weer versteld van die catologi die jij doorploegt.
 

inhethoekje

Active member
Wat een bazenband live en Elena Tonra is de beste zangeres ter wereld. Feit.

Mooi dat je hebt genoten Janssen, ik krijg het niet voor elkaar om een hele cd af te luisteren, zelfs niet als ik stevig naar de fles grijp, mij te zwaar allemaal.
Lachen ze op het podium?
 

Marinos

Well-known member
De industrie holt zichzelf ook uit. Met de komst van de Ziggo Dome gaan bijvoorbeeld de HMH en Gelredome als podium achteruit. De bands die nu eigenlijk qua act en naam te klein zouden moeten zijn voor de Ziggo Dome stonden voorheen uitverkocht in ??n van de iets kleinere zalen. Nu komen daar mindere acts die een zaal uitverkopen, waardoor je een sneeuwbaleffect krijgt van dalende inkomsten en straks alleen mini-zaaltjes en een groot podium als Ziggo Dome over houdt, omdat de segmenten daar tusenin te weinig verdienen om overeind te blijven.

Dit herken ik totaal niet. Ziggo dome zorgt er voor dat ze concerten juist niet meer in de galmbak van de Arena doen. De HMH staat evengoed het hele jaar strak vol geboekt en echt niet met de minste bands/artiesten.
 

Janssen

Well-known member
Mooi dat je hebt genoten Janssen, ik krijg het niet voor elkaar om een hele cd af te luisteren, zelfs niet als ik stevig naar de fles grijp, mij te zwaar allemaal.
Lachen ze op het podium?

Ja hoor. Ze hoeft er niet veel voor te doen om het publiek mee te krijgen. Zelden een concert meegemaakt waar het zo muisstil bleef 1,5 uur lang.

Ja, ze is erg charmant.

Waar traden ze op, Janssen?

Keulen. Zaal voor een man of 900, was prima zo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Yesss! Ghost heeft vandaag zelf bevestigd dat ze dit jaar op Graspop zullen staan. Heerlijk! Die line-up is al bizar, maar wordt zo alleen maar beter. Morgen waarschijnlijk nog meer nieuwe namen.
 

Janssen

Well-known member
BKS begint vorm te krijgen.

12654635_1032881923440060_3839808190852196899_n.png
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Explosions in the Sky... Maaaan, wat wil ik die graag een keer live zien. Helaas is de rest van het programma niet echt de moeite waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan